Nya marsvinsburen
Igår fick vi hem nya buren och jag och marsvinen är så nöjda! 🙂
Vet inte om jag till 100% är klar med inredningen men marsvinen fick i alla fall flytta in så får vi se om jag ändrar lite sen.
Lucy (skinnymarsvinet) sprang runt och skuttade som en tok, pratade som en tok m.m Dom andra var också nöjda men lite mer försiktiga.
Glömde lustigt nog att ta kort på endast nya buren men här är en bild på nya buren med gamla buren ovanpå bara för att se skillnaden 😃
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Filmade en snabbis. Tyvärr blir det ju inte så bra kvalitet men Lucy sprang runt som en galning haha.
Ser ni direkt något ni tycker skulle kunna förbättras osv så är det bara att säga till. 🙂
Har i alla fall tänkt fixa en till hylla på andra sida men det fungerade konstigt nog inte med en ferplasthylla där. Men hade ändå velat göra någon typ trähylla som täcker hela sidan.
Vad fint! Roligt att de gillade den så mycket, de ser verkligen ut att trivas på filmen!
Vad har den för mått? 🙂

Vi har en likadan bur och tycker den är tokbra, tycker verkligen om att man kan öppna på hela långsidan ^^
#12 Som den gamla i #11? Jo det var som härligt att kunna öppna hela buren så 🙂
Tänkte så jag inte missat någon funktion på min nya bur haha
#11 var köpte du dom röda plasthusen
Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉
#14 Det som står i buren tror jag köptes på djurmagazinet, det andra huset fick jag från min syster så det vet jag tyvärr inte var man kan köpa det.
Hon köpte dessutom det för över 4 år sen så vet inte ens om det finns att köpa längre.
#15 ok då vet jag :)
Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉