Pippi och Lotta
Som vissa vet så skrev jag här ett tag sen där jag frågade om information och om någon har marsvin till salu.
För ca 2 veckor sen (tror jag det var.. 😇) så köpte vi 2 marsvin.
Vi tänkte vänta och köpa från en bra uppfödare, men en dag så åkte vi till en djuraffär och såg dessa två. Vi frågade lite och vi bestämde oss för att köpa dem! Hon som hjälpte oss och jobbade i djuraffären sa att dessa två var från en seriös och bra uppfödare som tyvärr skulle sluta med marsvin. Så båda föräldrarna hade stamtavla och så! Bättre kunde det ju inte bli!
Så det slutade med att vi fick med oss 2 små flickor hem och de fick heta Pippi och Lotta! 😃
Nu har de bott här ett tag och äntligen vågat krypa fram från deras hus. Idag tog vi ut dem och de fick smaka på morot för allra första gången! Det var riktigt gott!
Här tänkte jag lägga upp lite bilder då och då och uppdatera med hur det går.
Jag ska även fixa en video där jag visar hur de bor, men just nu så har de inte speciellt mycket inredning och så. Ska förhoppningsvis shoppa lite i helgen och då blir det lite nytt!
Det skulle även vara väldigt roligt om uppfödaren till Pippi och Lotta är här inne också. 😃
Då börjar jag med en bild på båda två!
Pippi är den brun/vita och Lotta är den som är creme. (tror jag det heter).
Be the best version of you.
- Zoella
Åh vilka sötnosar!
Nejmen, attans vad söta! 😍
Checka in @gnagarboden på instagram 
Sååå söta! Grattis!😍😊

Oho vilka söta:3
guud vad söta😍
animal power <3
De ser verkligen helt underbara ut! Så fantastisk vacker bild på dem två också så jag tror jag smälter! ❤️😊