Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 360 ggr
Stormviskaren
0

Sluta vara inne här.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej nu börjar ju skolan igen och min häst kommer hem från betet och eftersom att jag har så pass många djur som jag har och nu när man går i 8an har man mycket skolarbete så har jag inte tid att sitta vid datorn och sen har vissa varit rätt otrevliga och påhoppande här. så jag kommer inte vara inne här särskilt mycket! bara så ni vet MVH Anna

katiz
0

synd men jag funderar liteså jag med

FeliciaS
0

Synd… Men vissa perioder är väldigt lugna i skolan (själv började jag 9;an nu i veckan) och då kanske du har lite mer tid att vara vid datorn? :) Det behöver ju inte vara så mycket mer än en kvart eller så ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

Vad trist. Men vi hoppas att du kikar in någon gång då och då så vi får en liten rapport om hur det går med grisarna :)

Hanna 

[Liinda]
0

jag kan ju också ta och berätta att jag inte kommer kunna vara inne här spec mycket , för jag har börjat på en skola som jag bor på i veckorna och mitt internet hemma har pajat. Men jag hoppas att det snart är lagat :)

[Liinda]
0

Jag kan ju berätta jag med att jag börjat på en skola jag bor på i veckorna och mitt  internet hemma har gått sönder så jag kommer inte kunna vara inne här så mycket förns internet är lagat.

FeliciaS
0

Okej.. Börjat gymnasiet eller?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

ciss
0

Vad tråkigt!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

TRASAN
0

ha det bra anna o ta väl hand om dina underbara nassar vi ses  kram

Blondi3
0

kom gärna in någon gång då o då o berätta hur era grisar mår :)