Alunda nästa helg
Vilka ska till Alunda nästa helg? Jag ska dit med några grisar. Dock har skinnysarna rykt ihop och utgången av det blev två strukna grisar :( men men sånt som händer. De som följer med är iallafall Doris pet Minna pet Snövit pet M&m Innuendo klippt långhår och pet High hats kung Bore Ska bli jätte kul är taggad. första gången som jag ska ställa ut i klippt långhår
Jag halkade in på ett bananskal och kommer! Tar med mug Boo och Funny, båda är uppfödda av mig (mor och dotter) och ska ställas i ras för första gången. Hoppas de blir bedömda som godkända, två steg närmare registreringen isf. Ställer dem även i petklass. :)
Ska bli jätteroligt, kommer ner från Norrland :)
Ställer tre juniorer - alpaca Malaxis Gilberto, merino Nightmares Quota & texel Define Milky plus två rex seniorer - Groth's Bonnie Best Apple & min egenuppfödda Juliannas Nassau:)
Jag kommer! :) Med mig följer tre rexseniorer, Drömboets Lua och egenuppfödda Daluca och Dorato. De ska alla visas i ras och de två sistnämnda även i grupp. Vibys Clincy och egna Castillo följer med för att visa upp sig i pet :)
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Kommer 😃
Ställer fem i pet och en i ras.
Är de någon som passerar Västerås på hem väg från Alunda utställning och kan ta med två marsvin som jag tingat från" Juliannas marsvin" :-) En bekant till mig ska till Västerås den helgen och kan i så fall ta med dem hem till mig. Bor själv i v götaland ,Vargön.
www.trollvinge.webnode.se