Söker hane att låna till avel
Är det någon specifik ras du letar efter?
Checka in @gnagarboden på instagram 
Nej helst inte någon jätte långhårig eller skinny #1 :)
Visa gärna bild föresten!!:)
Puttar upp inlägget lite;)
Ingen?:(
De med hanar att låna ut är nog främst uppfödare och som uppfödare vill iaf jag se att vad du har för planer med kullen innan jag överväger att låna ut en hane. :) Vad vill du ha för ungar? Vilken typ av hane vill du låna? "Vad som helst utom långhår och skinny" låter inte som att det är så genomtänkt?
Har honan känd stam så du vet att hon har bra hälsa osv. Jag personligen stöder inte avel på djur från djuraffär.
Nu bor jag för långt bort, men om du beskriver lite mer vad du tänkt dig kanske någon annan nappar. :)
Jag har två nonself hanar om du är intresserad (bor i varberg), dock har jag ingen stamtavla på dom då jag inte brydde mig om den (men dom har egentligen).
har du tänkt igenom kullen?
Du kan pm:a mig så kan vi prata för jag vill ha mer info i sånnafall! :)
Jag vill ha snälla och glada ungar:) Jag skulle vilja ha Teddy,nonself eller en virvel ras. När vi pratade med uppfödaren sa hon att hennes föräldrar aldrig hade varit sjuka eller någonting. Dom va väldigt snälla och sociala. Mamman va en abessinier och pappan ett virvelpet:) #6
#7 jag har pm:at dig nu:)
#8 Finns det bakgrund? Tänker så med satin och så (inget man vill få fram)
Att få fram snälla och glada ungar, nja vill alla men det är en del risker med att ta kull och så. Bedriver man inte avel eller tänker behålla unge tycker jag det är bäst för honan att slippa 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.