Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: boendeinredning
Läst 941 ggr
__Prenses
4

Egna tillverkade tillbehör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag påbörjat pysselverkstaden till marsvinen och fixat ett litet krypin till dem.

Huset eller krypinet är en träkorg vänd upp och ner. Från början var den röd och grön men målade om den med blå färg så den skulle se lite snyggare ut.

__Prenses
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en myspåse jag fixat ihop. Den är helt fixad på fri hand så lite skavanker med sömmar och så finns det, men jag är faktiskt ganska nöjd med den.

Innanför tyget är det virkat garn så det ska bli riktigt varmt och skönt, sen är det väl förseglat med tyg och använda symaskinen för att sömmarna skulle sitta riktigt tätt så inte det finns risk för att de ska komma åt mysgarnet inuti.
Och tyget som ni ser på bilden är en gammal loppis skjorta jag köpte för 1 €, (10kr). Tyckte den passade bra tillsammans med marsvinen.

Uppdaterar mera sen när jag fixat till mera saker. ;)

marsisen
0

vad fina 🙂

animal power <3

[Eining]
1

Jag flätar egna hus och tunnlar av halm. Mycket uppskattat av mina grabbar och billigt och bra för min del som bara åker ut till stallet och hämtar. Dom äter inte halmen, så husen får faktiskt vara kvar. Ska försöka ordna bilder när jag ändå ska fota killarna senare idag :)

Sammetskatt
0

#3 Åh nu blev jag nyfiken! :)

jossan...
0

jag med!

Gud vad bra jag stavar…