Anledning till plötslig död
Hej
Jag hittade mitt ena marsvin död idag… har gråtit floder nu men vill nu väldigt gärna veta vad som tog död på min ängel
Han var helt vanlig på morgon och han har ätit normalt och druckit som vanligt senaste tiden. Min mamma gick fram till buren och såg honom ligga alldeles stilla mitt i buren. Jag gick ditt och såg genast att han inte låg som han brukar och jag kände på honom och han var alldeles stel.
När jag klarade av att ta upp honom såg jag att han hade blod i nosen men i övrigt ser han helt normal ut. Är de någon som har nån aning vad som kan ha hänt? jag vet att de bästa är att gå till veterinären men ville kolla först om någon av er har någon aning
tacksam för svar
vila i frid älskade pepsi <3
Blodpropp i hjärnan eller hjärnblödning eller hjärtinfarkt eller akut hjärtstopp är väl de vanligaste anledningarna till plötslig död kan jag tänka.
Vila i frid, Pepsi! ❤️
Styrkekramar! 🤗
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Om du verkligen vill veta så be om obduktion av ditt marsvin. Men det lär kosta. Jag kan bara beklaga sorgen.
Den enda som kan ändra dig är du.
Ungefär sådär var det för mig fast med min katt. Han var helt normal och pigg hela dagen tills helt plötsligt på kvällen. Det var blod från näsan och munnen. :( Det måste varit någon inre blödning.
Det är tyvärr helt omöjligt för oss att svara på…
Beklagar förlusten av din lilla gris. 😕
Beklagar sorgen för din lilla gris. Alltid så jobbigt när någon går bort.. Styrkekramar till dig! ❤️