Hannahs ungar!
Nu är dem äntligen här 🙂 70 dygn gick hon och födde fyra välskapta bebbar 😍 Tre honor och lilla lillebror. Vikter från 63-85 g
🙂 Blev inte riktigt som jag hoppats då jag ville ha flest hanar så en kunde stanna med pappa. Men fick en glad överraskning då den ena honan var choklad 😍
Från vänster i bild hane, hona, hona, hona 🙂
Vad söta dem är!!😍
Never look down on someone unless you're helping them up ~
naaw vad söta!!😍
bebizz😍😍😍 såå söta!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Åh, supersöta! :)
Medarbetare på Social fobi iFokus
Kan du lägga upp fler bilder på sötnosarna?😊
Grattis till ett så lyckligt slut på dräktigheten! De är jättefina!
Gud så fina de blev! Grattis!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.

En aw, man vill ju bara pussa på dom :3
Alla är ju helt fantastiskt söta! Men Dahlia är sötast av dem alla!😍
SÖTA 😍❤️ Jag är kanske intresserad fast jag bor i Göteborg, bor du i närheten eller långt ifrån ?
Jag bor i Växjö, Småland 🙂
Blåöga är fantastiskt söt!! Åh!! Vill ha..
Medarbetare på Social fobi iFokus
Åh va synd! Söker verkligen två ungar just nu! ;/ Det finns ju ingenting på blocket! 💔
#18 Gå in på "djurtransport ifokus" och sök efter transporthjälp där 🙂 Går alltid att lösa om man vill det riktigt mkt 🙂
#19 Toppen tips!
Är så nöjd med denna kullen 🙂 Den bästa kullen hittills 😍 Väldigt charmiga ungar, farligt charmiga.
Blåöga är jag knäsvag för. Han kommer nog få stanna trots allt ❤️ Han är minst i kullen, men en riktig äventyrare. Tuff grabb som inte ger sig. Han har valt ut några extramammor som han gärna hänger med 😉
Dahlia är det fart i 🙂 En tuff dam som hoppar från låda till låda utan några problem. En otroligt fin flicka med superfint huvud och kropp.
Lilja är en mysig flicka att ha i famnen 😍 Hon är betydligt lugnare än brorsan och Dahlia, men gillar att strosa omkring i buren.
Petunia är en riktig pratkvarn och betydligt fegare än sina syskon. Hon har inte vågat ta sig an lådkanterna än och håller sig därför i en låda där hon skriker efter mor och syskon. Knäppa Petunia 😉❤️
Ungarna växer och frodas ❤️ Dem springer alla runt och härjar i buren 🙂 Den här kullen är väldigt omtyckt av dem andra honorna i buren, men blir självklart tillsagda om de blir för jobbiga 😉
RIP älskade Blåöga 💔🌺
Länk nedan till Blåögas livsöde.
http://marsvin.ifokus.se/discussions/53791c6ace12c4387c00031e-hemsk-dag?discussions-1
Beklagar. 🌺
Beklagar så mky! 😟…😞
😪😞😣😢 är så ledsen för dig! Stakars liten… Jag som till och med var med och läste allt om Hannahs födsel….💔