Brindle roan-projektets marsvin
Inspirerad av lilac magpie-projektets tråd med bilder på deras marsvin så har jag skrivit om brindle roan-projektets marsvin. Eftersom jag inte har någon samarbetspartner kunde jag lika gärna skriva om dem i min blogg. Se här: www.rosamarsvin.blogg.se
Åh så roligt! Perfekt med en överblick, jag har ju följt dig lite men inte riktigt hängt med i svängarna. :-)
Tycker det är så kul att följa dessa färgprojekt! Lycka till i framtiden 🙂

Här kommer en bild på senaste tillskottet i projektet. Vonnegut föddes i mitten på april och är en i stort sett perfekt brindle roan, tyvärr har han en liten vit fläck på nosen.

Som vanligt går det inte att ladda upp bilder från iPhone :( Se bilder på Vonnegut på min blogg istället: www.rosamarsvin.blogg.se

Tack detsamma Arinah! Det föds så mycket intressanta färger och teckningar när man försöker få fram något nytt. Alla är förstås lika fina. Jag tycker dina senaste kullar har varit intressanta på många sätt. De där underliga lilac-magpajsarna och ridgebackkillarna.

#4 Tråkigt att du inte kan ladda upp bilder :-( Vad är det som händer när du försöker ladda upp en bild via din iPhone? Jag har nämligen inga problem med det (förutom att bilden lägger sig). Vilken modell har du? Jag kör med en 4S. Surfar du via den "nya" mobilversionen eller via den vanliga desktopversionen?
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

#7 Tack för att du försöker hjälpa. Jag surfar på en mobilversion. När jag trycker på publicera-knappen, publiceras texten i inlägget direkt, bilden däremot flyttas till ett nytt, påbörjat inlägg. Trycker jag på publicera-knappen då får jag felmeddelandet. Det mesta av felmeddelandet är väldigt kryptiskt, "rapakalja". Men det står också något om att "image is not an object".