Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1416 ggr
Chippers
0

Nojd med hängmattan :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är nöjd med hängmattan jag köpte. Ser ut som om grisarna gillar den också, eller? :) Iza låg där i minst en timme som på bilden, och med huvudet på sidan och halvblundade :) Innan jag tog fram kameran då, var bara tvungen att ta en bild :-)

Blondi3
0

Nej herregud vad sött :D Hon ser verkligen ut att njuta :)

Abico
0

En sån måste jag sy :) Tack för tipset ;P

Hanna 

Chippers
0

Tack :D

Ja, eller hur :-)

#2 Skrattande

Ellinor_ludde
0

Ååå, herregud, jag smälter, gud va söt hon va :')
Hihh, ja hon ser nöjd ut ^^,

KvirrZ
0

Haha, sötis :D

- Mvh Emma

Chippers
0

Tack :D

Ellinor_ludde
0

Vill inte byta ämne på tråden, men om du har honor till salu, så mejla mig Chipper!

shintaida
0

En sån hängmatta skulle våra pojkar ha…så dom kan slappa istället för att gå och kurra/purra på varandra!! Jag vaggar dom gärna!

// Shintaida

Magda
0

ååå vad snygg.. vart köpte du den chippers? den ser ju ganska stabil ut..  vilken underbar bild med Kyss

TRASAN
0

så söt sådan ska jag försöka sy oxå till mina nassar. ;))

Chippers
0

Köpte den på zoo, är egentligen en iller hängmatta tror jag :P

bellz92
0

söt , men onödig tråd !

bellz92
0

söt , men onödig tråd !

bellz92
0

söt , men onödig tråd !

FeliciaS
0

#12 Suck… Den här tråden handlar om marsvin, hon vill visa vad hon har köpt till sina marsvin! Snälla - sluta påpeka typ allt x)

Jättefin Chippers! :) Söööt bild!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

KvirrZ
0

Det här är ju ingen onödig tråd :P

- Mvh Emma

bellz92
0

jag tycker det . får jag inte tycka det ? precis som du tycker att mina är det ?

KvirrZ
0

#17 hur kan det vara onödigt att skriva något som har med hennes marsvin att göra på ett marsvinsforum?

- Mvh Emma

FeliciaS
0

Precis… Undrar samma som KvirrZ i #18

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

shintaida
0

Fortsätter detta barntjafset, så lås tråden!

Jag läste den MED GLÄDJE, för det är fler som vill/önskar få nya upplägg/förslag till saker till VÅRA marsvin!!

JAG fick nytta av den, för jag har ALDRIG tänkt på att man kan ha nåt sånt mysigt till sina grisar!

Tack, Chippers, för den nya idén!!

En lat-skön bild! *ler* 

// Shintaida

Chippers
0

#14 Hm, varför är denna tråd onödig nu då? Den handlar ju om marsvin och bla så gav det ju ny idé till andra marsvinsägare, så jag förstår inte riktigt varför du kom med en sån kommentar?

#15 #20 TackarSkrattande

Zella
0

Å vad mysigt hon ser ut att ha det. Har faktiskt kollat på en hängmatta på en djuraffär och nu blir jag sugen på att köpa den! Var lite tveksam på om de skulle använda den men efter den bilden så kanske de är värt att prova. Kan den va i buren hela tiden eller är det farligt om de börjar tugga på den? Mina pojkar kan inte låta bli någonting utan måste smaka på allt! Hursomhelst hon ser ju helnöjd ut.

Zella
0

Å vad mysigt hon ser ut att ha det. Har faktiskt kollat på en hängmatta på en djuraffär och nu blir jag sugen på att köpa den! Var lite tveksam på om de skulle använda den men efter den bilden så kanske de är värt att prova. Kan den va i buren hela tiden eller är det farligt om de börjar tugga på den? Mina pojkar kan inte låta bli någonting utan måste smaka på allt! Hursomhelst hon ser ju helnöjd ut.

NikitaOMichellin
0

VARS KÖPTE DU DEN? :) ops caps,

NikitaOMichellin
0

hehhe