Bild på din gris?😁
(syns bara rutor där du lagt upp smileys och så, blir det när man sitter vid datorn, så bättre om du använder ifokus-symbolerna)
Ska leta fram lite bilder sen på mina 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 av Fridaakesson
(syns bara rutor där du lagt upp smileys och så, blir det när man sitter vid datorn, så bättre om du använder ifokus-symbolerna)
Ska leta fram lite bilder sen på mina 
Tack då vet jag, trodde dom skulle synas :/
#10 Tyvärr inte, enbart om man sitter vid ipad/iphone och ev andra plattor/mobiler. Vet inte om det kan fungera om man har windows 8 med.
Aah, tack, ska tänka på det :D. Om man vill skriva nånting till en kommentar långt upp, kan jag göra som jag gjorde eller ska jag tagga ditt namn? Fridaakesson
#12 Man kan inte tagga namn här så som man kan på FB.
Jag skriver inläggets nummer som du även gjorde i #10, räcker så, behövs inte kopiering av meddelandet, inte heller användarnamnet om man inte vill det 🙂

#17 Lagt upp via telefon/platta? Kan vara förklaringen. Kan se rätt ut där men inte sen när det kommer här.
#19 Pet (blandras)

#18 ja det har jag Frida, så det är därför bilderna blir så tokiga.
Så sjukt söta bilder!!
Jag kan se smileysarna :) #1
Åh, vilka söta djur ni har! Ska genast ladda upp bilder på mina egna snuttisar!
Här kommer bilder på mina tjejer, de fyra i buren och de två i marzipanhimlen ❤️💔❤️
Här är dotter Mimmi och mamma Jamina. Jamina valde att gå vidare till himlen sommaren 2013. Vi saknar henne otroligt mycket. Mimmi är en bestämd tjej med lugnt sätt. Jamina är en väldigt lugn och blyg tjej, som alltid hållt sig lite i skymundan
Ja, de kan nog vara lite lika, dom :)
Verkligen en stor sorg, nu väntar vi bara på att vi ska få hämta vår fina tjej i hennes fina urna :) Folk tycker vi är knäppa, som köper dyr ensam-kremering och urna till marsvinen, men å andra sidan så tycker jag att folk är knäppa som spolar ner sina marsvin i toaletten efter deras vidaregång. Förfärligt. Alla mina familjemedlemmar förtjänar en urna! :)
I övrigt så har vi en liten minikyrkogård i köksfönstret, där både vår gamla hund Divan, Jamina och snart Teddy vilar :) Älskar att ha kvar dom, då känns det mindre hemskt.
Fina dina damer/herrar var, #36 :)
Min ena skrutt Mimmi.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Och gentlemannen Melvin
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
FINA BILDER!!
har inga marsvin en vill skaffa:)
jag tror Sixten är en blandras mellan virvel och långhåriga marsvin
så fina marsvin!!
Här har ni Blixtra och Åzka! Blixtra e den släthåriga och Åzka e blandning mellan långhår och Virvel ^^
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Så söööt marsvin!
Fortsätt att lägga ut bilder!
Gud så fina marsvin
#26 Enzo, vilken helt underbar bild! Jättesupersöt!
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
Här är mina 3 pojkar och min flicka! :) Joker (tjejen) går med sin syster som ägs av en kompis ^^ Mina tre killar går tillsammans och det fungerar jätte bra :D Zombie och Calcifer är Jokers ungar :3
#69 Hihi tack 🌺