Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 2238 ggr
Mill4
4

Tatuering - marsvinstassar

Ska göra en tatuering med mina marsvins tassavtryck (kommer alltså att bli 3 framtassar).
Även tänkt att ha med deras namn bredvid elr deras första bokstav i tassavtrycket.

Tänkte om någon har några förslag på hur det kan se ut, kanske någon annan som har gjort små marsvins tassar också? :)

ratuoi
0

Bra idé :) Lägg gärna upp bild på resultatet.

Medarbetare på Social fobi iFokus

westblom
9
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej inte tassar men ett marsvin=) här är en bild på Gruff som låg mig varmt om hjärtat han finns på min högra axel för alltid

Zakaraa
2

Jag har inga marsvinsrelaterade tatueringar men däremot för mina råttor. Jag har en cartoon-ig råtta på vänster skuldra och ska i början av juli tatuera in min avlidna tös Sahramis tass på min vänsterhand. Vi åkte till tatueraren och hon fick lämna avtryck innan hon gick bort några dagar senare. 

Jag tror det enklaste du kan göra är att helt enkelt kontakta en tatuerare så får de fixa en skiss åt dig så du ser ungefär :)
Annars kan du, om du vet hur man gör, skapa en egen "skiss" genom att kanske använda redan existerande tassavtryck och lägga ihop det så som du skulle vilja ha det och använda som mall för när tatueraren ska göra en "riktig" bild åt dig :)

Dvs. använda tassavtryck som någon annan gjort endast för att Se hur det ser ut, inte att tatuera in just De :)
Det är lite så jag har gjort med mitt tassavtryck :) Det fanns en font/teckensnitt där någon tagit avtryck efter sin råtta och det är det trycket jag använt som modell när jag själv kollade hur det skulle se ut :) Lite halvfusk sådär, hehe. :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Mill4
1

Vilken underbar tatuering WestBlom! Riktigt bra gjord.
Jag skulle ha tatuerat mig igår.. men vart matförgiftad och var tvungen att avboka… men nu är tanken iallafall såhär att de tre tassarna (efter mycket om o men fick jag deras avtryck :P) ska vara mitt på ryggen mellan skuldrorna :) Så står dem på rad vilket jag tror kan bli snyggt. Ska prata mer med tatueraren så får ni se bild när jag äntligen får den gjord ^^

Rmk02
0

Följer

westblom
0

Tack Mill4=)