Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 871 ggr
Marsvin_Love
1

Nya marsvin! :))

Hej! :) Skulle behöva lite hjälp… snart är de här två sötnosarna mina, men jag vet inte riktigt vilken ras de är? jag gissar på en blandning mellan ''något'' och nonself?? men iallafall vad gissar ni på?   

PS: Ett tips till namn på den svarta? :) den andra ska heta Pash.

[MikaelaR]
0

Från djuraffär?

Saffran0Spice
1

Pash och Smash =P

Marsvin_Love
0

Nej, Absolut inte.. tycker inte att de behandlar dem bra :/ De är från blocket och hade det jätte bra innan :)

Marsvin_Love
0

haha ska tänka på det smash :p KOMENTERA GÄRNA ALLA ER ANDRA :P PS: Det är två boy's ;)

Marsvin_Love
0

haha ska tänka på det smash :p KOMENTERA GÄRNA ALLA ER ANDRA :P PS: Det är två boy's ;)

Marsvin_Love
0

Marsvin_Love
0

Vet inte varför det kom så många gånger o-o

hidoa
0

Ernie? eller Tintin?😉

Misarn
1

Oj namn till ett par herrar är inte lätt, men tycker om namnen Ebbott, Glenn, Ernie som Hidoa =)

Marsvin_Love
0

Tack för alla svar. Kom fram till namnet Toupé som är en peruk man bara har på toppen av huvudet, eftersom att den svarta har en virvel där., och den andra fick namnet Teddy eftersom att den är rätt tjock och har mycket pels. 😂

Ekorrtass
0

Den svarta ser ut att vara rasen crested och den andra nonself. De liknar väldigt mycket två crestedhonor som jag hade när jag var liten. :) Lycka till med dem!