Beställa Eurologist
Hej!
Ska beställa hem Eurologist och Allrodin till en av mina grisar. Allrodin har jag hittat på en tysk sida som verkar bra och enkel att beställa från men eurologist är svårare. Den enda sida jag hittar är denna , som inte verkar lika enkel att beställa från. Är det någon som har erfarenhet av att beställa därifrån eller vet någon annan sida där det går att få tag i Eurologist?
Vad betyder Eurologist? Aldrig hört talas om. Och Allrodin?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 det är örtpreparat för behandling av urinstenar och även uvi. Fingerar super.
Ts: om du inte får svar här, gå med i eragons omplacering av marsvin på fb, där är det flera som har beställt.
#2 Är båda det?
Låter ju toppen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja båda är det, finns även Lysium för större stenar, du kan läsa kortfattat om dem på min blogg. http://ietthornavvardagsrummet.blogspot.se/p/urinsten-alternativ-behandling.html
Jag använder Allrodin UTI kn till mitt andra marsvin Bré. Han får 1 tablett 3 gånger om dagen (morgon, middag & kväll) mot urinsten + att han får även äta Bactrim mot urinvägsinfektion 2 gånger om dag som Bré ska äta i 5 dagar som jag hade kvar efter Snadi åt det efter sin operation mot urinsten. Jag måste säga att Allrodin UTI kn ärtoppen och det funkar jätte bra. Jag började i måndags den 25/8 och idag är det torsdag. Så 👍 till Tyskland måste jag säga 🙂 Så jag ska beställa hem mer av Allrodin UTI - kn och ska även beställa hem Euroloist, Shilingtong och Lysium så att jag har det hemma ifall oturen vid namn urinsten skulle vara i farten igen. Vill passa på att TACKA tjejen som skrev dom olika örtpreparat mot urinsten i hennes hemsida. Du är en Ängel 🌺
Jag har nog över av båda två… har inga marsvin kvar..
Tack för svaren! #6 , hur mycket har du över? De har inte gått ut eller så? Skulle kanske kunna köpa direkt av dig om du har en del som fortfarande är före bäst före?
Du har PM !