hejhej homer e sjuk :(
imorse så såg jag att hommer sitter inklämmd i ett hörn och han kommer inte fram och ställer sej på kanten som han brukar göra..
han va snorig i näsan och geggig i ögonen :( han e jätte smal..ser ut som att jag har vanvårdat honom :( men de har jag inte!!!
de verkade ju som att han mådde bra igår
jag gav han sockervatten och äpple han åt och drack men hade lite problem att äta, så jag kolla ifall tänderna var för långa men dom va helt normala ..
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
ring vetten
Helena
Hur har du gjort för att kolla på kindtänderna?
Var det inte han som var lite smårisig redan i våras när du ställde ut honom och jag rekommenderade dig att söka vet?

Ring vetten snarast! Har vart med om detta och det kan leda till döden .. så hoppas du får en tid imorgon, akut, om det så behövs..
Lycka till!
mm han har varit lite leddsen förr för han tjej försvann .. jag har ringt veterinären dom sa att dom inte kan göra nått.. at bara vänta och se

Hmm.. då är det väl nästan bättre att avliva? För han lär bli smalare och smalare och lida till döds och om det är samma som mitt marsvin också haft. Ser du att han äter men ändå blir ännu smalare och blir hängig så tycker jag han ska tas bort.. speciellt om veterinären inget kan göra.. iofs kan du ju åka in för en undersökning, se om dom kan hitta felet. Men vänta inte bara.
Försök hitta en väldigt smådjurskunnig veterinär..
#5 mm de e så drygt för jag måste till skolan varje dag :/ ska försöka nå någon när jag kommer hem

Min hona blev också sådan. Vi fick ge henne medicin och tvångsmata henne och då blev hon bättre. Men några månader senare blev hon sån igen och somnade in naturligt.
Det var mitt första marsvin. Hon blev 4år.
#7 aha ja homer är cirka 5