Hur många marsvin har ni?
Hur många marsvin har ni och vad heter dom?
Jag har två marsvin, Sally och Popcorn:)
Två stycken som heter Ferrari och Max.
Haft fler och vill ha fler men får vänta.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Två pojkar, Timon och Neo 😃
//Med vänliga hälsningar Ida
Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎
Killar: Silversurfarn, Valle, Imperio, Hemulen, Teodor, Ludwig, Eyal, Ismael, Star Prince, Noh samt Iceboy.
Tjejer: Climp, Rozellen, Smurfan, Norma, Hilda, Milda, Desiree, Abby, Creamba, Amimox, Nian, Tiger Lily, Blizz, Sweetheart, Offla, Star Angel, Sindra, Marble, Star Queen, Sawa, Icegirl samt Zhi.
Några är till salu, ett par kommer flytta och flera kullar väntas under våren. Så antalet kommer förändras, och förändras ständigt :)
Sharlie, Ängla, Vallmo, Ginger, Tilly, Thea, Sahara, Lucy, Mymlan, Carina, Esmi, Mini, Fozzie, Blixten, Leanna, Lilly, Norosette, Zackhariaz, Jazz, Bumblebee och Aslan. Hade det inte varit snöstorm denna helg så hade namnet Trassel varit med, hon flyttar snart hit..
Sen har dom i vissa fall andra uppfödar namn men detta är hemma namnen. 22 sammanlagt just nu. 😃
5 stycken
Thea, Mimmi och deras små ungar Lova, Lilly och Jasmine
4 st Beda , Bodil , Berit & Hollie
4 st tjejer just nu men söker en 5e medlem
Snuff, Ebba, Nelly och Lillan
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!
Två pojkar, Ralf och Blixten. Barnen fick döpa dem ☺ Skulle vilja ha fler, men har inte plats för nån fler bur tyvärr!
1 liten marsvinspojke
A crazy little bitch! 👍
Vi har två killar som heter Dumle och Gozo.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
2stycken som heter Hoppsan och Gumman. Det tredje, Gurkan, somnade tyvärr in i eftermiddags❤️
Fyra stycken, Albin, Trassel, Siri och Tuva
The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers
Merope, Pansan, Botti, Indis, Doris, Calle, Isis, Leia, Archen, Leibzig, Smurf, Isidor, Tentacula, Skype, Wicked, Rolle, Jack Jack, Ior, Ali, Uggla, Conny, Bitte, Schmetterling, Ameise, Libelle, Kida, Tuvstarr, Älvis, Cornelia, Älva, Heini, Älvkungen, Eulalia, Älgen, Zorba,Sir, Wanze, Laus,Quagga och Hippo.
Räkna får ni göra själva.🤪 Jadå jag har uppfödning och flera av dem är ungar som ska flytta det finns även ett par omplaceringar som ska hitta ett nytt hem. När de har flyttat har det säkert fötts nya ungar. Basgänget brukar vara ca. 30 underbara marsvinsindivider unga, gamla, avelsdjur, utställningsdjur, kära pensionerer och ungdjur på tillväxt. Alla älskade och välkomna.
4st celina, gun och bolt, tiger
5 st. Majsan, Maggie, Madicken, Lilly och Ludde…
3 st Maggie,Marge och lisa heter de
Jag har två vuxna en hane och en hona som innan har blivit parade så nu har jag 3 ungar också ❤️ (men jag tror de har skabb😕)
Fyra tjejor: Siri, Diva, Agnes och Squeaky ❤️
Jag har 2 marsvins hanar :) Baltazar & Herkules
Två hanar, Mr Muffins och Coy. Tre pälshonor, Tyra, Polly och Ofelia, en skinnyhona, Tutta Rolf. Tre bebisar som är tre dagar gamla, Idun, Loke och Balder…ett gäng ;)
Jag har två stycken marsvins hanar,Alvin och 26:an.Ja,26:an,nästan alla tycker det är konstigt men det gör väl inget för dom kan ge fadan i vad han heter och dessutom är det inte olagligt.Fattar inte varför dom är så negativa…
Jag har 4 st, tar hand om vanvårdade djur och marsvin nämligen.😃
Teodor, Muffin och Tussan och Salsa.
Jag hade en tjej tidigare, Stumpan, men hon dog 😕