Månadens marsvin - September
Eftersom den "äkta" arrangören av månadens tävling har gått upp i rök, så tar jag på mig rollen som tävlings arrangör :P Men eftersom jag själv vill vara med så gäller röstningen den här gången alla bilder.
Regler:
* Du får bara ha ett foto på varje marsvin i tävlingen. (Tex: Om du har tre marsvin får du ha med tre kort, men varje marsvin bara en gång.)
* Inga bilder som redan visats upp på marsvin.ifokus (oavsett i egen tråd eller i utställningen) får vara med igen.
Anmälning sker tom. torsdagen den 27 september.
När anmälnings datumet gått ut öppnas en ny tråd för röstning, där vinnare koras. Vinnaren håller Oktober månads utställning.
Vid frågor, hör av dig till mig.
Lycka till!
Hanna
Ursäkta men jag tycker det är lite fånigt med "ingen bild som visats upp på marsvin.ifokus får visas igen…" Jag kommer ju inte ihåg om jag har visat de när jag har skrivit en tråd eller så ;) hihi
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#6 - Jo, men det är ju inte så kul om en bild som alla sett 10.000 ggr är med ;P Vi vill ju se lite nytt. Men om ingen reagerar på bilden så kan man ju anta att den inte synts till tidigare ^^'
Hanna

Ikväll kommer bilderna på Mina två tjejer, mamma mu och ester :D
Nämen, hur hamnade den här tråden så långt ner? Den ska ju ligga högst upp ;P In med fler grisar nu!
Hanna

Jag vet inte om jag har haft med den här men säg till i så fall.
Det är Alma som nyss vaknat…typ.

mitt bidrag
min tjusuga hona Pretty babe ^^ visar upp sej diräkt när man tar fram kameran men hon posar lite väl mkt XD
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
putt**

Oj, såg att det blev lite suddiga bilder, Men jag har jättebra förberedda bilder till nästa gång XD

Alla är så fiina grisar =)
får försöka få in bilder på dator på min gris =)

Gud vilka fina marsvin :) Sååå synd att syrran är allergisk. Och vilka söta munnar dom har :D Och skinnyn, jättesöt.

#31 - Den bilden går (om man ska vara petig) emot reglerna då varje marsvin bara får finnas på bild en gång, Ester är ju tekniskt sett med två gånger. Har du någon bild på Mamma mu ensam?
Hanna

Nej :/
Okej, ta bort den ^^,Men får jag ändra bilden på Ester till en annan?, tog fel :(
#34 - Jag ska blåsa av tävlingen nu, så den här gången får båda bilderna vara med. Men tänk på att det ska vara en bild per marsvin nästa gång :)
Hanna
Då var det STOPP.
röstningen kommer öppnas i en annan tråd.
Hanna
Såg nu att även "stormviskaren"s marsvin Disa finns med på tre av bilderna. Men vi skjuter helt enkelt på den regeln den här gången. Eftersom jag inte orkar diskvalifiera någon ^^'
Hanna
två gånger ser jag … det andra är diana
#38 - Jaha ^^ En gång för mycket iaf. :P
Hanna
ja.. men jaja… det var ju ett misstag tänkte inte så mycket på det XD
#40 - Misstag gör vi alla. Det var ju dumt av mig att inte kolla igenom bilderna förns idag när jag skulle avsluta den. Då fick ni ju ingen chans att byta bilder heller. Men ibland har man inte alla hästarna hemma ;P
Hanna