Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettaktivering
Läst 1180 ggr
matildakarlsson
0

Namnförslag

Hej!
Jag ska skaffa marsvin om nån månad och har redan fixat en del. Men jag har inte kommit på nått namn än och vill gärna ha förslag även om man kanske ändrar sen när man ser marsvinen :) men det är inte bestämt om det lir hanar eller honor så ge gärna namn förslag på både namn till hona o hane.

matildakarlsson
0

🤔

Hells Angel
0

Smokie, Smokey, Choco, Blackie, Papaya, Zandor/ Sandor, Malte, Shelly, Jack/ Jackie, Maxie, Flame, Dusty, Dion, Charlie, Cayenne, Cakie, Zelda/ Selda, Zippy, Skippy, Chip, Chippy.

Det är dem enda jag kommer på just nu, återkommer när jag har mer!

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

matildakarlsson
0

Tack 🙂 jätte söta o fina namn 👍

Feelicia
0

Charlie, Ludde, Chico, Lova Lilly, Thea, Theodore, Mojje, Hugo, Nelly, Selma, Sammy, Teddie, Mysan, Myran, Tyra, Happy, Mini, Emmy, Benny, Mio, Neo, Nero, Nemo, Lea, Mogly, Felix, Simon, Yohio, Sonja, Enja, Tova, Tuve

Hells Angel
0

Min gris hette Tyra 😃

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

matildakarlsson
0

okey tack för förslagen, jätte fina och söta namn allihopa 😂 kommer skaffa 2 eller 3 honor o kommer säkert ta nått av dessa namnen på minst 1 av dom ❤️