Hos mig är det svårare att sälja hanar än honor. Så jag svarar nej. Men visst kan det variera.
Nej, det brukar vara svårare att sälja hanar, då många får höra att hanar inte går ihop så säljs dom inte lika lätt som honor som påstås gå ihop utan problem, alltid.
Hanna
Och sen beror det på vilken ras det är också och hur populär rasen ifråga är.
Hanna
det är en litten merino hona
naauw åå vad jag skulle vilja ha henne men ja som många andra har jag tyvärr redan för många.
sen jag har mycket svårare atta sälja hanar än honor.

Hon är grymt gullig! Var i Sverige finns hon?
Hon finns i vargön ca 8 mil nor om göteborg
Absolut svårare att sälja hanar än honor. Var har du annonserat?

#9 Jag har peppar peppar rak motsatta erfarenheten har haft lika lätt med båda.
Tror det beror lite på hur annonsen ser ut faktiskt.
#10 Ja, hur annonsen ser ut tror jag också har väldigt stor betydelse. Och alla kan inte se likadana ut, utan man får anpassa väldigt till vem man vill/tror ska köpa och vad man tror dom vill få veta om djuret och hur bra bilderna måste vara.
Jag har en inne på eniro på blocket å på www.hastannonser.se det va enda stället man kunde ha många bildet helt gratis
Hon kanske är såld nu till en i göteborg, som behövde en hona till sin lilla hona, hoppas hoppas hoppas 
En fundering bara. Var syftet med kullen att sälja ungarna, eller varför tog du kullen?
Meningen va att vi skulle beholla en av dom, en av hanarna men lilla syster fasnade inte för någon, sen även att vi ska ha en liten avelsvärksamhet, men jag vill ju hellst behålla alla tre 

Nej, tycker tvärtom. Att det ofta är svårare att få sålt hanar.
#10 Jo, det tror jag med
Nu är hon såld så tråden kan ju stängas om det inte är ett intresant diskutjons ämne *L*
Nu har lilla Aurora åkt, mamma isadora verkar inte sakna henne , men hon va å andra sidan litte tröt på henne med försöka tjuv dia när mamma sover, hoppas nu bara hon kommer att trivas i sitt nya hem med sin nya kompis men visst det är tomt utan henne
, kommer sakna henne massor min lilla kutter fia