Nu är flocken samlad!

denna lilla tjejen behöver namn

Denna lilla söta crested tjejen behöver namn!
Vilka sötnosar. 😍 Namnen Tindra och Alice dök upp i huvudet på mig när jag såg dom.
Generation to generation, I will never die. I will continue to live aslong as I´m alive.
My och disa :)
Vanja
Var tog du dessa marsvin? syftar på cresten och buffen med vitt i ansiktet. Tror att det är mina som jag tyvärr inte kunde ha kvar och omplacerade i slutet av förra året.
#5 ingela heter hon som har dom, hon tog över dom för att någon inte kunde ha dom, men nu är hennes dotter allergisk och jag kunde bara inte låta bli!
#6 Okej, det är mina förra marsvin. Då vet jag att de får det bra i alla fall :) Tyra och Ofelia hette dem hos mig.
det gör dom nu med, men ska byta! :) Då vet jag iaf var dom kommer ifrån, vf gjorde du dig av med dom?
Jag flyttade ihop med min pojkvän, och han är tyvärr allergisk mot både marsvinen och hö :/ annars hade jag aldrig omplacerat dem.
Bella va ett namn som jag tycker skulle kunna passa :) Jag fastnade ju för disney namn när jag gav mina namn så :merida, mulan, nala, aurora, ariel.. Jasmine Belle (är vad mina heter haha :D)
Better than a thousand hollow words is one that brings peace
#10 Mina heter Rue, Razta, Gollum.
Haft Rizzla och Myztiq och Pippi med xD
#11 du får besöka när du vill!! Dom kommer få det super bra, det kan jag lova! Omplacerade du bara 2 eller var de fler. för ingela hade ju en massa
Åh vad snällt :) jag omplacerade tre till Ingela, Polly var min också. Synd att hon inte fick komma till dig också, de har bott tillsammans sedan de var små.
va? Polly och tyra är dom jag ska ta?
ingela sa att dom hette så?
Jo hade ej plats för fler
Tyra är cresten, Ofelia är buffen med vitt i ansiktet och Polly är den med vit kropp och tvåfärgat huvud. Kan hända att hon bytt namn på dem, men så hette dem hos mig. Polly är white/lemonagouti/cream