Eran marsvinsdröm
Min marsvinsdröm var att äga 4 marsvin och två av varje kön. Så min dröm är redan upp fylld men inte riktigt. Drömmer även om en till hona i tjejernas grupp och om bokhyllebur åt killarna med. Vad är era marsvins drömmar ? Är dom halvt uppfyllda eller helt ?
Ett eller två skinny hade jag velat ha igen. Men just nu är det lagom med två marsvin 🙂 Och är ändå gossar så skulle bli en helt ny bur och två marsvin till om jag skulle skaffa. Men i framtiden… Och sedan en snygg bokhyllebur med något snyggt nät (måste för katterna & hundarna) hade inte varit fel 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Härligt skinny är ju så söta dock för kallt för det hos mej tyvärr 😕 Låter härligt
#2 Har ni under 18-20 grader menar du?
Jag hade flera marsvin hemma när jag var yngre, födde även upp små grisar 😊 Sen hade jag en "paus" från marsvin ett tag och hade inte riktigt planer på att skaffa några men träffade två marsvin som verkade ha en ganska mörk framtid framför sig.. så tog hand om dom och kunde inte ha ångrat mig mindre. Nu är min dröm att få skämma bort dom så mycket som möjligt 😃
Be the change you want to see in the world
-Gandhi
Just nu har jag två marsvin som heter Bofur och Nori, samt två gerbiler vid namn Fíli och Kíli. Drömmen är alltså att ha marsvin som fått namn efter resten av dvärgarna i The Hobbit (möjligen skulle jag kunna ha en till liten Ori-gerbil) samt en chinchilla-Gandalf. Därefter får jag väl skaffa Kaninernas brödraskap eller nåt …
(Egentligen var det bara tänkt att ha marsvin med dvärgnamn, men Fíli och Kíli hade redan de namnen när de kom till mig så det gick ju inte att ändra på.)
Min dröm är att flytta till hus och använda ett helt rum som bostad till grisarna 😃 Hade tänkt att bygga ett litet staket som dörr istället så man alltid kan se dom och dom kan se ut. Massor av aktivitets saker och leksaker till dom, tunnlar, broar etc
Den här äventyrsparken är ett måste: http://djurmaxi.se/smadjur-smadjurshus-bosse-aventyrspark-p-16754.html?cPath=39_74_952 😂
Generation to generation, I will never die. I will continue to live aslong as I´m alive.
Nä kollade nu frida 🙂
#7 Vi har 18-22 grader inne beroende på haft skinny, inga problem. De var ute i trädgården när det var 16-17 grader i solen med (skugga med såklart) 🙂
Lite mys i buren med så trives de som fisken i vattnet
Aha fick lära mej något 🙂
Min marsvinsdröm är att sluta jobba och kunna försörja mig på att föda upp marsvin. Det är också en dröm att köpa ett hus på landet med stor trädgård,så alla marsvin skulle ha mycket utrymme att beta på sommaren. 🙂
Och i trädgården skulle jag ha ett odlingsland där jag odlar deras grönsaker och givetvis odla eget hö också. Skulle vara helt underbart😍
Låter helt underbart, ha dom på landet hade dom nog älskat 😍
-Gandhi
Är en liten önskan här med 😃
Man kan ju alltid hoppas 😊
-Gandhi
Jag lever redan min dröm! Har omplacerings hem för marsvin även sista hemmet! Tar över marsvin ingen vill ha längre!
Gud så guligt fin instats du gör för dessa marsvin lycka till med ungar och allt