Kittligt marsvin ^^
Cazzy är nog ifokus kittligaste marsvin. Hon är kittlig bak på rumpan, magen och under fötterna. Man kan knapp nudda henne på magen utan att hon hoppar till och börjar klaga. haha :P
Nån mer som har kittliga marsvin?

japp har två st mysiga honor som när jag bortsar dom så hoppar dom o klagar lite när jag borstar på magen så rycker dom till lite. så dom måste vara kittliga. ;)

Ludde är väldigt kittlig. Han är också mitt enda långhåriga. Varje gång han ska klippas eller borstas så brukar jag fundera över hur orättvist det kan vara. Han som är kittlig blev långhår och därför krävs det mer pälsvård. Medans de andra jag har inte verkar vara det och de är korthåriga. Ludde måste nog sitta där varje gång och tänka varför just jag….hahaha
Jag vet inte om det är för att han är kittlig elle rom han bara inte gillar att jag tafsar på hans rumpa ;P Men Sune gör alltid små löjliga skutt och karate sparkar mot händerna på en om man tafsar på hans rumpa XD
Hanna

Lennart & Gunnar är nog med kittliga :P eller så är det bara som de inte vill jag ska ta på dem :P

Mina marsvin är, vad jag vet, inte kittliga men däremot gillar de inte när man tar de på rumpan eller när man borstar de på rumpan.. Men jag tror att de är hårömma där. Fast iofs Bindi springer väl iväg oavsett var man tar på henne, förutom huvudet =P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Ja, Cazzy börjar varningskuttra lite när man rör henne rumpa ^^

Jag har två små killar som är VÄLDIGT kittliga båda två!
Melwin är jättekillig om magen så när man nuddar gagen så typ drar jan in magen och ser jätte rolig ut x'D
jadå när man tar i henne så "sparkar" hon en med baktassarna och hoppar högt upp i luften.
oj, jag skrev visst jan menade han