Älskade Våfflan :)<3 *så glaaaaad*
Finns det nått härligare än när det går bra med sina svin?!
Idag så la jag Maggie i transportburen (hon har inte vant sig att vara i den ännu men det kommer väl snart. ska ju snart på uts så..) och ställde den i sängen, (våfflan var kvar i buren) så jag gick till marsvinsburen och till min förvåning sprang Våfflan fram till mig och pep lite som om hon frågade vart Maggie var någonstans, sedan så fick jag klappa Våfflan utan att hon blev det minsta rädd över hela kroppen sedan stängde jag burgallret och gick därifrån då springer våfflan efter (i buren) till andra kanten och gnäller där, då sätter jag mig på huk och hon står orädd kvar och tittar på mig, återigen fick jag klappa henne genom gallret..
Jag säger bara en sak: WOW! Nu när hon var ensam är hon ju hel cool och med Maggie springer hon ju bara iväg!!! Snacka om att man blir glad! det känns så jäkla bra. :) maggie blev tam o våfflan otam och nu börjar båda bli tama igen (var ju knappt hemma i sommras så dom var ju hoss en marsvinsvakt..då blev dom lite otama igen.. *suck* men det kmr jag ikap med nu ju.)
Undebrart ;-) behövde skriva av mig. :P
Kanonkul, ju!
Grattis till "tamandet"!
// Shintaida
yay, vad mysigt =)
Helena

#1 Tack ^^
#2 japp :P

roligt att det gått bra :)

bra att det gick bra japp…. ;))