Lita på Zooplus?
Hej! Undrar om man kan lita på Zooplus? Det har helt otroliga burar, priser och massa annat, hittade en bur på 520 kronor! Så min fråga är om jag kan lita på att dom fraktar och att det verkligen ser ut som det gör på deras bilder?
Hittills har jag bara positiva erfarenheter av dem iallafall, både svenska och danska.
Har dock inte köpt just bur hos dem men hus, tillbehör och foder :)
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
Zooplus är bra sida. Jag har beställt därifrån flera gånger. Föredrar den danska sidan. Ibland krånglar hemleverans men inte zooplus fel utan posten.
uteburarna är dock itne så bra kvalite skulle jag säga men är så på typ alla djuraffärer.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Zooplus är bra, tycker jag =) beställer alltid frpn tyska zooplus dock.
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Beställer jämt från zooplus, aldrig några problem.
Men jämför priserna på det du vill ha på dom olika sidorna och räkna ut vad det kostar i svenska kronor. Vissa saker kan vara billigare på den svenska sidan och vissa saker kan vara billigare på den danska. Eller annat land.
Vad dum jag är! Hade sett fel, dumt av mig. Buren var 100x50 alldeles för liten för mina! Att det kan gå så snett, nu får jag leta vidare igen. Funderar på att köpa en dubbelbur, alltså en bur som är på en bur och den kostar 1000 kronor ungefär.
Jag handlar också på Zooplus och tycker dom är suveräna. Enda som är lite synd är att man måste beställa för minst 299kr för att kunna lägga en order. Brukar oftast bli över den summan ändå men lite tråkigt om man bara vill beställa någon liten leksak eller dylikt. Vet inte om det är så på danska också?
Generation to generation, I will never die. I will continue to live aslong as I´m alive.