Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 502 ggr
[Marsvinspluttochkaninsele]
1

Vad betyder era söta grisar för er ?

Våra grisar betyder allt för mig kärleken man får går aldrig att byta ut mot något bättre. Det bästa med våra små söta gubbar är när man tar upp dom och myser sen får man en liten smyg puss på fingret. Lyckan är som gjord när Minto sitter på axlen och spejar ut över hemmet eller när vår andra söt nöt blir galen och tok pussas på fingret. Grisar är mer än djur i mina ögon dom är o byt bara familjemedlemmar so Sprider sådan trygghet i min vardag och massor med föredrag och mysigt prat. Dom har alltid varit unika dessa killar i min fantastiska värld av marsvins babbel och bus. Älskar dom så oroligt sjukligt mycket och mer än mest av allt våra söt nötar

Tjeja
0

Gos, Pyssel och Underhållning betydde mina grisar för mig ❤️

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

Mirinda
0

Sällskap under sena kvällar när resten av familjen sover. Då är det min och marsvinens stund på dygnet. De betyder en del jobb och extra dammsugning också förstås. Men framför allt betyder det mycket för mig att se min tonårsson kunna visa sina mjuka sidor ihop med dem. 

Min son älskar sina grisar, även om han inte alltid sköter de tristare delarna (burstädning) lika bra som i början. Jag får rycka in och rensa bur ibland när han glömt det. Men det kan jag leva med, så länge jag ser att min son ägnar mycket tid åt marsvinen. Han börjar och slutar alltid dagen med ett eller två marsvin i famnen.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

0

Nååå så härligt :D

DT02
0

Åh, jag vet inte vad jag skulle gjort utan dem. Man kan prata ut till dem, och de behöver inte svara. Man kan gråta hos dem, de finns alltid där. De blir så glada när jag kommer. Puffisarna är det bästa jag har!

0

Håller till fullo med dig #4