Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 2160 ggr
[Trogna Tassar]
3

(Säljes) Mysiga bäddar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Jag har två stycken nya bäddar till salu enligt bilden. De kostar 120 kr styck, frakten är fri, och 10% går till kattkommando syd.  det finns även en likadan grå med lite mindre kanter för 100 kr. Kika gärna in på Trogna Tassar på facebook och pma gärna om någon vill beställa eller lägga en beställning enligt eget önskemål. Ha det så fint! :)

severanka
1

Finns det möjlighet att beställa till hundar också? Skriv gärna mail tack

[Trogna Tassar]
1

Här kommer 6 stycken XL myspåsar fodrade med härlig microfleece. Ordinarie pris är 120 kr styck men dessa 6 säljs för 80 kr styck eller 3 för 200. Frakten ingår. Pma här eller på facebook vid intresse. Snabbast svar fås på facebook. :)

[Trogna Tassar]
2

Säljer ut det sista som finns kvar i marsvinsstorlek för att göra plats för nytt. Bäddarna 80 kr styck eller alla tre för 200 inkl frakt. Tre XL påsar kvar för 60 kr styck eller alla tre för 150 inkl frakt. Oink oink! :-)

RebeccaDaisy
1

Har skickat ett PM till dig! :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[Trogna Tassar]
0

Då finns bara de söta bäddarna kvar om någon är intresserad. 😊

[Trogna Tassar]
2

Dessa två finns nu till salu. Stor korg med uttagbar och vändbar dyna som är grön på ena sidan och rutig på andra samt fullt vadderad myspåse. Kostar 200 kr tillsammans inklusive frakt. PM här eller på facebook vid intresse. 😊

[Trogna Tassar]
0

Då 200 kr ju är ordinarie pris för det rutiga ovan (korg 120 och påse 80) sänker jag priset på de båda tillsammans till 150 kr inkl frakt. 😄

[Trogna Tassar]
1

Stor hydda med uttagbar och vändbar dyna. 100 kr inkl frakt. Kan säljas ihop med en likadan myspåse för 150 kr inkl frakt. 😊