Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 1438 ggr
monkan
0

Låter konstigt på morgonen

Ibland låter Floyd konstigt på morgonen när vi går upp. Han låter nästan som en duva eller en uggla… han hoar på ett vis. Jag misstänker att han har något i halsen för rätt vad det är så hostar han till och sen låter han som vanligt igen. Har någon annan upplevt något liknande? Han är inte förkyld eller något sådant och det är bara på morgonen han låter….??

emelieryden
0

Mitt marsvin "snarkar" på natten. Han låter också som en uggla eller nåt liknande. Trodde först att han var förkyld men han kan ju inte bara vara förkyld på natten X). Han hostar dock inte.

Abico
0

Annars kan det väl vara att han, precis som oss ibland/ alltid känner oss lite "äckliga" i halsen på morgonen.

Hanna 

shintaida
0

Ett av våra "hoar" också, men mest när han ätit mycket av "våt" mat, typ gurka eller sallad. Sen hostar han till och är som vanligt.

Har varit så sen han var liten.

// Shintaida

emelieryden
0

#1 Har lyssnat på när Pysen sover nu och han låter som en duva! :P

TRASAN
0

åååå jag har oxå funderat på vad det är som låter ibland men det är ett av mina marsvin som hoar oxå. det låter konstigt jag håller med er. ;))

monkan
0

Skönt att höra att det inte bara är Floyd som låter konstigt. Jag tror också att det kan vara lite morgonrossling… särskilt som han inte låter varje morgon eller hela tiden…