Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettfoder
Läst 968 ggr
akittehmonster
5

Dagens shoppingtur.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så ett tips för er som bor i halland, det är 50% på allt på granngården i Tvååker. Dom ska nämligen lägga ner. Så idag tog min underbara mamma mig dit. Och vi köpte på oss en hel del. 

För 755kr fick vi: 
En ny stor bur. 
Stor påse foder från Lottie 
Två säckar Tasty bites.
1 Giant carrot (3 i förpackningen)
5 stickles (2 i förpackningen)
1 påse Muffins snacks. 
1 kartong fibafirst. 
1 flaska guinea pig vitamin solution

Jag vet att vissa inte ger sina pellets, men jag mixar min pellets med annat så gör egen. Men mina tappar vikt lätt. Haft dom hos vet men inget fel på dom. Mina får ju inte det dagligen utan ger det mest som godis.

JonnaCecilia
0

Tack för tipset, kanske ska kika förbi… :)

akittehmonster
0

#1 gör det! Fanns ju mer än till marsvin också! :)
Kläder, hund, häst, katt och gnagar saker tittade jag på!

JonnaCecilia
0

Måste bara se om nån med bil har lust att åka till Tvååker, bor i stan :)

akittehmonster
0

Hahah okej, finns buss med! :) Vissa saker är 70% rea på! :)

Oliviahack
0

Hur stor var buren?

Anna O.
0

Åh vad kul! Undrar också hur stor buren är?

JonnaCecilia
0

#4 Jaa, det klart. Fast för min del blir det färdtjänst, kan inte åka buss längre pga sjukdom. 26 going on 80! Trevligare med sällskap, och har inte fått min elrulle än så måste ändå ha nån som kör mig inne i affären :) Men det är ju inte lätt att veta!

akittehmonster
0

#5 #6 jag får kolla det idag! Den är lika stor som min andra men inte koll på måtten. Men den är godkänd vet jag! :) 

#7 Vi får träffas någon gång! Dock är man bara 18, men hitta på nått! Inte många här som bor i närheten av mig!

Anna O.
0

Skulle gärna vilja veta hur stor den var, letar efter en större eftersom jag verkligen inte gillar min bur. Den känns så himla liten så tänkte köpa några storlekar större!!

akittehmonster
0

#9, jag har kaninburar till mina tjejer. Har nu totalt 5 burar. Har 6 tjejer och en kille. Mina har plats att springa så det räcker för fler! Men jag kan gå och kolla senare så medelar jag direkt! :)

JonnaCecilia
1

Ja absolut! Jag bor på Håsten, hör av dig om du är i krokarna nån gång! :) Pmar mitt nummer :)

Anna O.
0

Ja, tack i förhand! :-)

Adi
0

Vad kul!🙂