Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 1759 ggr
akittehmonster
0

(S) Monster Inc Kullen

Hej! Av 5 ungar har 2 tjejer överlevt. Dom flesta vet historian. Jag åkte bort i 2 veckors tid och min marsvins vakt parade mitt och min kompis marsvin med min hane.  18/5 fick jag överraskning i buren. Det satt 3 levande ungar och 2 döda. Dom döda döptes och begravdes. R.i.p Mike och Sulley.  Igår somnade hanen som jag skulle behålla in. R.i.p Monster Inc. 

**Så nu är det bara tjejerna kvar som söker hem. 
**Dom är 4 veckor gamla, båda föräldrarna finns i min ägo. Ungarna har mycket len päls, är mycket frammåt och kan komandott puss. 

Lillgrisens Little Boo 
Kallas: Bu/Bua
Färg: Agouti/white (tror jag, hon ändrar färg ännu)
Info: Bua är mycket frammåt, hon har nypit 1 gång men det var efter haft morot i handen. Hon älskar att pussas och funkar bra med alla mina marsvin. 
Pris 150

Lillgrisens Rosie Rue
Kallas: Rosie 
Färg: Agouti
Info: Rosie är lite mer rädd av sig, hon tyr sig mer till Moderns rumskamrat Razta. Hon är super go och älskar verkligen att få komma ut. Sitter gärna på axlen och pussar lite på kinden 
Pris: 150

Tillsammans: 250kr 

Jag har inte bråttom att bli av med mina flickor, dom ska inte lämna förens dom är redo och jag har hittat rätt hem.  Jag vill gärna hitta hem i närheten (Halland).

akittehmonster
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

akittehmonster
1

.

akittehmonster
0

putt

DT02
0

Åh, så söta! Hoppas att de får ett bra hem.

akittehmonster
0

Tack så mycket #4
letar ännu, fått massa svar

akittehmonster
0

Putt!

Marsvin_Love
0

Åhh! Ville gärna ta emot dem, men har två hanor så det går nog ej ;( hoppas de hittar ett bra hem snart!

akittehmonster
0

#7 jo, själv har man 6 honor och 1 hane. 
sprid gärna och se om någon kompis är intresserad.

Zinoida
0

Jag är jätteintresserad av att köpa en av dom. Har 2 tjejer på 6 resp 8 veckor sedan. Bor dock i Stockholm.

akittehmonster
0

Kan du hämta? 
Eller någon som kan hämta åt dig?

Zinoida
0

Jag ska se om jag kan hitta transporthjälp. Vilken stad bor du i?

akittehmonster
0

Halland, varberg.

Zinoida
0

Hittat en tjej som kör sträckan Halmstad - Stockholm 1/9 och kan ta med. Kan du ta henne till Halmstad i så fall? Skicka gärna mail till mig: sandra.kirstan@gmail.com

akittehmonster
0

#13 brors på när, skriv pm här på iFokus istället.

JonnaCecilia
0

#13 Varberg är på vägen från Halmstad så kanske den som kör kan stanna till vid en av avfarterna och plocka upp marsvinet där i så fall?

Zinoida
0

Hon kan stanna på vägen men gör inga avstickare. Det var den 1/9 hon åker ner, åker tillbaka ca en vecka senare. Jag lyckas tyvärr inte skicka pm. Du får gärna skriva till mig.

Zinoida
0

Här bor mina tjejer, de är 7 resp 9 veckor gamla och vill gärna ha en till kompis. Jag är väldigt förtjust i Rue och hoppas hon vill flytta hit :)

akittehmonster
0

#17 Jag gillar de du skriver! Vi tar resten i PM