Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: köpeslånessäljesomplaceras
Läst 1064 ggr
jossan...
0

Mysig kille till salu

Min långhåriga lilla kille måste nu flytta pga att hans kompis nyligen gick bort och jag inte har möjlighet att skaffa en ny kompis. Han är en svart långhårig kille, men förutom att han måste klippas ibland så att han inte blir en stor fluffboll så är hans päls mycket lättskött. Jag brukar klippa honom själv och han har inga problem alls med det. Han är riktigt mysig och snäll! han är van vid barn men kan bli lite rädd om det är för mycket folk omkring när han är ute ur buren. Han finns i sollentuna och vi kan eventuellt ordna med transport om man inte bor allt för långt bort. Man kan få med hus, spån, matskål, annan "byggnad", vattenflaska och eventuellt hö och mat. Om man bara har en bur som skulle fungera tillfälligt eller bara skulle behöva en ny så säljer jag även en stor bur, men den äer dock har jag lånat ut den tills sommarens slut och han skulle behöva en kompis så snabbt som möjligt. För mer info & mail/ telefon skicka ett pm. Bild kommer! Pris kan diskuteras, hemmet är huvudsaken.

Gud vad bra jag stavar…

Tjeja
1

Åh stackars kille hoppas han får en ny kompis snabbt nu!❤️

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

jossan...
0

jaa:(

Gud vad bra jag stavar…

jossan...
0

jag är ledsen att jag inte har hunnit lägga upp bild! jag ska försöka fixa det inom kort! Han är fortfarande kvar och bor ensam:(

Gud vad bra jag stavar…

[Fyratassar och]
0

Vart bor du? Söker nämligen en ny vän åt Minto då vi fick avliva Tekila pga ont ben :)

Fridaaaa
0

#4 Står i tråden: Sollentuna

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Fyratassar och]
0

Synd för långt bort suck

jossan...
1

han finns har nu hittat ett nytt hem så tråden kan tas bort.

Gud vad bra jag stavar…