(S) Tricolor underbar hona
Mardrömmen inträffade inatt att min nuvarande hona blev ensam, då hennes burkompis hastigt gick bort. Dessa 2 tjejer har jag haft sen de var små, & jag "är" extremt fäst vid dem. Nu vill jag se om jag kan hitta en marsvin - fantast att ta över min fina tricolor hona :( Jag kan inte nu "börja om" & köpa ett till marsvin nu då planen varit att ha dessa 2. Dock givetvis blir det så utifall jag ej hittar ett BRA hem och i tid. Rococo som hon heter är väldigt tam& social, kommer när man ropar på henne. Hon kommet alltid fram till burgallret när man kommer till buren. Hon är enkel att ha i grupp, snäll att klippa klor, bada osv. Rococo är uppfödd på rätt kost, alltid fått fint hö, broccoli, paprika, blomkål, kålrot osv. Även uppfödd på oxbow som tillskott. En väldigt välskött tjej. Finns du som har ett bra seriöst hem att ge henne? Du som inte har något emot att jag får hälsa på någon gång, & du som vet vad deg innebär att ha marsvin dvs inte tröttnar. En novell om min fina tjej, men mycket finns att säga! :) Hör gärna av er om ni är intresserade av Rococo :) Rococo är 4 år :) Finns i Örebro, jag hjälper gärna med transport av henne om vi hittar rätt hem :) Behöver alltså INTE vara i Örebro!

Beklagar sorgen <3 Förlora själv en av mina tjejer nyligen :,(
Har du kvar Rococo? Eventuellt intresserad. Har inte riktigt kommit fram till hur vi ska göra med våran ensamma hona som vi har kvar nu.