Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettaktivering
Läst 2829 ggr
BuGoG
6

Hemmagjorda leksaker

Heej! Jag undrar ifall ni vill lägga upp en bild/berätta om en hemmagjord leksak som ni har gjort (om ni har gjort nån alltså) Jag behöver lite hjälp med idéer till olika leksaker som jag kan bygga åt marsvinen! =)

[julia&marsvin]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag har gjort gubbar med mat i som marsvinen ska få imorgon. Jag har även, helt enkelt, klippt ned massa äpplegrenar. Jah har också tagit en toatrulle med mat i som jag vek in kanterna på. Dock var jag tvungen att göra hål här och där för att marsvinen inte skulle tröttna.

Rheen
0

Åh vad gulligt med dem figurerna, #1! c:

~ Rheen.

Adi
1

Det finns många som visar hur man gör det, på YOU TUBE!🙂

JonnaCecilia
0

Om du har typ äggkoppar av plast så kan du använda dem för att gömma grönsaker under!

anna.fogel
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ispirerades av hamstrarnas grävlåda, fast större 😊 Tog en sopsäck av papper och rev massa tidningspapper, toapapper, strö och blandade med massa hö och lite diverse godsaker att leta efter. Ralf hoppade genast in och håller på att böka runt, Blixten tittar än så länge bara på (ser ni hans huvud som sticker fram) ☺ Lätt att fylla på och bara att slänga när de kissat för mycket i den! I övrigt så använder jag alla kartonger i lämplig storlek som blir över till hus och tunnlar ett tag innan de slängs.