Köps ett marsvin
Japp, Jag skall köpa ett till marsvin idag =)
Tycker ni jag skall köpa nytt hus m.m åxå ? eller kan jag låta det vara som det är just nu ?
Det kan ju vara bra att ha ett hus till varje marsvin, iaf. i början när dom inte är riktigt vana vid varandra ännu. Då har dom ställen att kunna komma undan på om det skulle behövas.
Hanna
japp, köpte ett till :D
ETT NYTT MARSVIN, ELVIS :D <33

jag tycker du ska köpa ett hus till så kan dom ha var sitt o kolla in varandra o vänja sig vid varandra. ;))
men elvis går till melwin hela tiden :P, men det kanske inte är kul och vara ensamn

ja då ser jag inte något hinder att du måste köpa ett hus till om dom ligger i samma hus. ;)) jag har en jättebur med 4st honor o hade fyra hus men nu har jag tagit bort två för dom använde inte dom. så är det inga bråk mellan dom så tycker jag det inte spela någon roll. ;))
jag köpte ett hö hus, jätte tufft,som är liksom leksak/hus/mat ;D

ja men sett in det så blir det jättefint till dom. ;)) lycka till.
japp,
Själv så är det sällan jag vill ha hus till marsvinen. om dom inte redan är van vid mitt hem och är rätt så tama.
För att annars blir dom så skygga och gömmer sig bara =). Så då är det bättre o ge en massa hö ist som dom kan gömma sig i. men ändå är framme. Ev om man vill ha hus så brukar jag bygga ihop tre väggar och en tak. alltså ingen framsida. Då kan dom gömma sig. men ändå vara framme =) Och såna hus tycker dom jätte mycket om! =)
Söt han var =). Han liknar mera en Millhouse än elvis allafall =).
okej :) jag får se hur det blir :P
*PUUTT* :P
Någon som vet ras?
Rasen på marsvinen? Tycker det ser ut som en vanlig pet (blandras)
Jag tror han är virvel (A……… :P )
Nja, jag tycker det ser mest ut som en vanlig blandras. Och inte som en abbe. =)
han ser lite konstig ut på bilden, men han va renrasig sa dom iaf..
ok :/. ajja. jag vet inte så mkt om abby. så vem vet =).
Men jag brukar se så hära. Ett renrasigt djur är med stamtavla.
Ev. många som tar helt vanliga långhåriga huskatter som Norsk skogkatt. bara pga dom är långhåriga. men ändå har dom inte nå stamtavla typ =) förstår du vad jag menar? =)
Japp
Absolut inte abessinier, kommer snarast att bli mer eller mindre långhårig som vuxen… :)
okeej
Lurvas tycker jag hehe