Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: boendeinredning
Läst 1194 ggr
Ellinor_ludde
0

Vill bygga burskåp :)

Ååå, jag skulle så gärna vilja bygga ett burskåp med 2 elr 3 våningar.
Det värkar mkt roligare och mkt större för marsvinen =D Jag hade typ tänkt mig antingen ett burskåp med ca måtten 100-120*50-60, med två våningar, och på ena vången med en ramp så marsvinen får licksåm en våning för lek och den andra för att ha sov huset och matskål/vattenflaska i. Eller så hade jag tänkt mig 3 våningar, därav två som de kan springa i mellan, och en högst upp där jag kan antingen ha spån,hö och sånt, eller en våning extra om jag så skuklle vilja skaffa hanar eller fler honor :) Någon som vet en bra hemsida där man får tips på hur man bygger och så?

aliciia
0

nä , har du ;D funderar att köpa en hylla från IKEA som är nog ganska bra =)

Ellinor_ludde
0

putt

Blondi3
0

finns en artikel om burbygge :)

Ellinor_ludde
0

Jo jag vet, men jag skulle vilja se bilder på andras bygge, och tips på hur man gör en, tex bra ritningar och så :)

Abico
0

#4 - Det finns många trådar om det här, Xtanlover skrev nyligen en artikel om det också. Leta i dom, där finns det massor av tips och bilder :)

Hanna 

Ellinor_ludde
0

Hittar inga bilder på burskååp i de trådar som finns, ingen som kan visa bilder? :)

Mari
0

Finns massor av bilder om man söker på www.bukefalos.com i djurforumet :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ellinor_ludde
0

I vilket djurforum? :)

Mari
0

smådjur eller vad de heter :) Inte katt och inte hund :P
Kanske heter andra djur också? Testa sökfunktionen så kommer de fram.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

FeliciaS
0

#6 Gå in på artikeln burbygge och klicka på en utav länkara som finns i spalten till höger :) Där finns massa bilder.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Wiizy
0

Haha, måste verkligen rekommendera Xtanlovers (?) artikel, haha, snacka om att jag gillade de!

Mamma har alltid varit lite sådär ointresserad av bokhylle bur, läste den artikeln och nu ska här snart finnas  en bokhylle bur!!!

Ellinor_ludde
0

^^,

Abico
0

#11 - Härligt, det vill vi se bild på sen!

Hanna 

Wiizy
0

#13 "lilla" Hanna det ska du få se mycket av ;-)
Haha.. :P  eller NI .. ;)

Abico
0

#14 - Ja, du får kalla mig lilla. Jag mätte mig igår, shit! Jag är lika kort som för två år sedan ;P Min kompis är 20 cm längre än mig ^^' Inte konstigt att folk stirrar när vi kommer (skämt åsido).

Hanna