Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersjukdomarohyraskador
Läst 525 ggr
fulfisk
0

hjälp fort

En bekants marsvin blöder från urinröret, hon får inte tag på någon veterinär. Är det allvarligt? Finns det något man kan göra?

fulfisk
0

Jag vet att jag är otålig men jag sitter med hennes kompis i tfn. Det jag fått fram är att det kan vara urinvägsinfektion eller urinsten. finns det något annat?

Ah, jag letade upp numret till någon smådjursakut nu iaf, den ligger ganska långt bort men då kan hon ju iaf ringa och prata med någon som kan. Hoppas det är kunnig personal bara.

fulfisk
0

Hon sa att det inte verkade som att hon hade ont, att hon mest satt för sig själv, men kan inte det vara ett tecken på att hon har ont?

fulfisk
0

Usch, jag har verkligen inte tid att sitta och oroa mig nu, jag måste plugga inför min tenta. Jag tänkte först säga att jag inte hade tid att prata men sen när det handlade om ett sjukt marsvin så kände jag mig tvungen att hjälpa till.

aja, jag kollar in här lite senare och ser om någon skrivit något och ringer henne isf.

Sandra-B
0

Hur mycket blod är det?
Är det när den kissar eller rinner det?

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

FeliciaS
0

Jag tycker att det låter allvarligt. Säg till henne att hon får åka till en klinik och träffa veterinär för behandling…

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

fulfisk
0

#5 Det är ju precis det hon ville, hon fick bara inte tag på någon veterinär!

#4 Jag vet inte, det lät inte på henne som att det var så mycket. Alltså det är min kompis kompis marsvin det handlar om och jag pratade med min kompis som har pratat med sin kompis.

Jag ska iaf ringa nu och se om hon fick tag på veterinären som jag gav henne numret till.

fulfisk
0

Hon hade ringt till den där smådjursakuten som låg väldigt långt bort, de hade dock ingen aning om vad det kunde vara. Inte minsta lilla :/ Men hon ska antagligen ta sig till en veterinär imorgon när de har öppet.

Vad jobbigt det måste vara att inte kunna göra något när ens marsvin är dåligt :S

TRASAN
0

Hur har det gått för marsvinet?? ;))

Abico
0

Jag undrar också hur det gått för grisen.

Hanna 

fulfisk
0

me too! jag vet faktiskt inte, jag har haft så mycket annat i huvudet, tenta imorgon och jag är körd.

Abico
0

haha, okej. Men hör av dig så snart du vet.

Hanna