Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 762 ggr
[sweetestperfection]
0

Åldersnojja tror jag

Jag tror att jag har fått åldersnojja eller nånting, haha. Jag skulle vilja kolla på en utsällning och ev ställa ut en gris när jag ändå är där. Jag har alltid velat ställa ut mina djur, men liksom aldrig vågat.

Men. Det känns som om jag kommer att vara äldst på hela utsällningen? Eller finns det folk i min ålder också?

Haha, i know.. en ganska onödig fråga men ändå Generad

[starlights]
0

Stämmer det att du bara är 19, som det står på din presentation?

Jag trodde att du typ var 40+ när jag läste ditt inlägg=P

Om det är på någon av SMF:s utställningar du ska på, så kan jag lova dig att de flesta är (mycket) äldre än dig.

De flesta som ställer ut är mellan 20 - 40år, och sen finns det ju så klart barn som inte är så jätte gamla och visa som är 40+.

[sweetestperfection]
0

haha japp, eller ja fyller 20 om nån månad. har bara kollat på bilder på SMF och där är det typ bara 12-åringar med sina grisar ^^

isf kanske man kan våga sig på att besöka en utsällning, haha.

Stormviskaren
0

det finns folk i blandade åldrar. både tjejer och killar, vuxna och barn.

[sweetestperfection]
0

killar också? kanske man skulle dra med sig sambon då. Så kanske han får lite inspiration till sina marsvin.

[starlights]
0

Ja, killar är där.
Men de utgör inte marioteten precis!=P

idipidi
0

Alltså i pet är väl medelåldern lite lägre, men det är blandat, både barn och vuxna. I rasklass skulle du definitivt höra till de yngre som ställde ut och om rasklassutställarna är fler än petclassutställarna. Så summan av kardemumman vore väl att du definitivt inte skulle sticka ut på något sätt.

aliciia
0

när ja va på utställning så va de typ gamlingar typ :P , asså typ äldre änn 40 :P så du e inte så gammal :)

Abico
0

Nä, du lär nog inte vara äldst ^^

Hanna 

[sweetestperfection]
0

Låter bra :) Ska helt klart överväga att åka till Julita och titta den 27de.

Abico
0

#9 - Gör det :)

Hanna