Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 841 ggr
[Wijnja]
0

Marsvin utlåning

Låna aldrig ut nån marsvin får du vet inte vilket skick du får tillbaka,

[AnimeV4]
0

Är det någonting som har hänt? 😕

[Wijnja]
0

Jag fick tillbaka min hona som va på avel hon vägde 600 när hon kom hem hade infektioner och fel på tänderna det tyder på hon inte har fått mat eller hö hon va pass uttorkad hon höll på dö sista sekunden hon klarade hon föll på dö

[AnimeV4]
0

Fy sjutton! Vad var det för någon idiot du lånade ut till?

[Wijnja]
0

Till en kompis som håller på med avel blir dyr resa jag måste operera henne blir inte billigt ungefär 2500kr

[Wijnja]
0

Fick inte ett vettigt svar från henne varför hon inte hörde av sig hon ljög mig rakt i ansikte sa hon mådde bra

[Wijnja]
0

Måste till Marianne fixa dollys kindtänder blir inte billigt

[Wijnja]
0
[Wijnja]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
[AnimeV4]
2

Nej, fy. Jag beklagar verkligen! Du ska inte ta och göra en anmälan? Fast Länsstyrelsen kanske inte bryr sig om enstaka fall såhär och polisen har väl inte tid.. Det du kan göra dock är att SPRIDA ORDET om denna person så att inte fler råkar ut för detta! Och om hon inte hade fått hö, har de andra marsvinen det då? Har du varit hemma hos henne? De andra marsvinen kanske behöver hjälp!

[Wijnja]
0

Har aldrig varit hos henne hon är anmäld en som anmälde henne nu måste jag slipa ner tänderna

[Wijnja]
0
[AnimeV4]
0

#10 Okej, vad bra! Håll gärna koll på hur det går. Och hur går det för marsvinet?

[Wijnja]
0

Just går upp och ner med dolly som hon heter

[AnimeV4]
0

Har hon fått komma till veterinären än och eftervårdas eller har ni inte fått någon tid?

[Wijnja]
0

Jo vi har fått tid till åter besök hos Marianne varit där en gång hon hade infektion hon fick både bactrim och metacam nu är dolly som vanligt igen väger 828 gram

[Wijnja]
0

Blir en operation för dolly man går till världens bästa veterinär det är bara hon som får hålla på med marsvinen roslagstull nej tack Marianne AE världens bästa

[AnimeV4]
0

Åh vad skönt! Vad glad jag blir! Jag är också nöjd med Marianne fastän jag har varit där för mindre problem🙂

[Wijnja]
0

Kastrerade Yngve hos henne hon är super mest orolig jag blir dolly svänger i vikten