Ras på våra grisar❤
Oj vad bilderna hamnar kors och tvärs😂
En rex och abessin understa är tricolor den andra är choklad cream white ser blekt choklad
#3 Snälla, kan du sluta svara när du inte har en aning om vad du talar om. Ingen av dem är abessinier och ingen av dem är choklad
TS: De två översta är strävhåriga men ras går tyvärr inte att veta utan stamtavla, rex, teddy eller lakeland. Färgerna är buff agouti/buff/white (den mörka) och lemon agouti/cream/white (den ljusa), den färgen det är mest av skrivs först. Det kan dock vara svårt att se skillnad på cream och buff så helt 100% går inte att veta om inte stamtavla finns (och ibland inte ens då).
Den understa är black/golden/white virvelpet (samma här, färgen det är mest av skrivs först). Den är inte satin
Är det tre färgad så heter det tricolor inte tre färgad eller en tortell and white,
Kan du inte en se om den har satin i sig vet du ens satin päls ser ut jag har en satin bärare jag kan säga sina marsvin har inte satin för pälsen är plank det har inte dina
Ser ut vara en ran blandning
Ingen teddy heller det är slags rex blandning
#5 #6 #7 #8 Jag har ingen aning om vad du svamlar om, men ja, jag har full koll på hur en satin ser ut. Jag har Sveriges mest informationsrika hemsida om satin