Marsvin (raser)
Vad gillar ni för sorts marsvin?tjocka?vilda?pettar?ren-raser?skinny m.m.?
Lugna och mysiga marsvin, gärna rastypiska=P
De ska gärna vara nyfikna också=P Kroppsmässigt så ska de vara stora, väga typ 1100-1400g=)

ok

Håller med starlights:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Mitt största marsvin som heter Atlas väger 1452 gram.Om ni har Marsvins-magazinet så är det samma Atlas som i Atlas analyser.
Små, busiga, pratglada, charmiga, smarta, söta, lurviga, galna, små och knubbiga :D Alltså som mina då (förutom det sista…)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#5 Japp, han vet jag vem det är=) Kommer ifrån Imargos uppfödning eller hur?

Japp!
#8 Jag såg honom när han var liten=P Var hos Helena och skulle hämta hem ett marsvin från kullen som föddes efter hans=P

Ska du på utstälningen imorgon?
#10 Nej, tyvärr inte=(

ok

mysiga svin ;-)

Keliga gillar jag och söta!
Hängivna, tama, glada, nyfikna grisar ska det vara! Som ropar på en när man kommer in genom ytterdörren
Helena
Jag tycker om marsvin som har en härlig personlighet och som tycker om mig såklart :) Som visar att dom uppskattar gos och när man pysslar med dom. Och så gillar jag också marsvin som är lite egna som man får arbete lite extra med :)
jag gillar de flesta
Man brukar väl alltid gilla de marsvin man har? Eller finns det nån här som inte har gillat nåt av sina marsvin speciellt? Vore ju intressant att veta vad det berodde på. Bitsk, asocial eller nåt kanske.
Lugna och mysiga men gärna busiga.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Marsvin ska vara runda, envisa, nyfikna, matglada, spralliga och pratiga. Så ska dom ha en förkärlek för att väcka matte mitt i natten med glada röster och inte sluta förens matte ger dom mat ;P
Hanna