Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 857 ggr
Wiizy
0

OT: Halloween.

Nån som ska ut och gå "Bus eller godis" idag? Själv ska jag och ett par klasskompiasr ut. undra hur många vi blir.. haha! ;)

Jag ska vara häxa X) Vad ska ni vara ?

Mari
0

Seriöst? Fnns de barn i Sverige som går "bus eller godis" ??
Hade hoppats att det räkte med påskkärringarna som stryker omkring på påsken

Ska på fest på lördag då ska jag klä ut mig, till vad vet jag inte ännu :) Men antagligen vampyr eller nått liknande :P

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Abico
0

Nä, vi har aldrig gått ut och tiggt godis. När vi var små fick vi inte och nu är jag starkt emot det själv. Jag har just kommit hem från ridningen så nu ska jag bara slappa hela kvällen, kommer det några ungar så planerar vi att rulla marsvinsbajs i socker och ge bort, men än är det bara planer ;P

Hanna 

psyko
0

Jag vill oxå gå! Men jag har blivit för stor för sånt där *gråter nästan

Om jag fick vara skulle klä ut mig till:

•  En fet Kaloriebomb (ingen kvinna skulle våga öppna dörren, de skulle vara alltför rädda för att jag skulle angripa deras lår;) 

• Ett jättelikt marsvin (alla springer in och låser sina kylskåp å skafferin)

;D

Blondi3
0

Nej, här har det varit med mys med pojkarna och städning :) sen e det dax att hoppa upp o jobba imorron igen *suck*

Wiizy
0

Jaha. ;)

1. Det är ju en av dom vanligaste i Sverige!  Nyinflyttad? :0) :P *vänligt menat*

2. Är väl mä det igentligen , men shit vi är 12. :P Godis är gött juh.. :'D

3. hahaha :P

4. Mysigt ;)

Wiizy
0

Vi var 10 som gick, vi prata mest ;P Men blev rätt godis iaf var :D

Wiizy
0

Vi var 10 som gick, vi prata mest ;P Men blev rätt godis iaf var :Dute 2 timmar

Wiizy
0

Vi var 10 som gick, vi prata mest ;P Men blev rätt godis iaf var :Dute 2 timmar :P

Abico
0

#5 - Jag tycker nog ändå att om man vill ha godis så kan man köpa eget, ist. för att springa runt å tigga av andra. Själv var jag och köpte mig en påse i förmiddags som jag ätit nu på kvällen.

Inga ungar här ikväll för övrigt, dom brukar komma några veckor försent. Alingsåsare har noll koll på datum och sån shit XD

Hanna 

Mari
0

#5 Nej har bott här hela mitt 20åriga liv och ingen här omkring springer runt på halloween och tigger godis :O
De är bara på påsk man gör de.

Så seriöst!? Den amerikanska halloween har "äntligen" kommit till Sverige? *suck* 

Tycker inte om sånna här högtider som bara består av att man ska tigga och köpa en massa saker man inte behöver, visst är de kul att klä ut sig, men varför springa runt och tigga också?

Nu kanske jag förstörde tråden lite, ursäkta.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Wiizy
0

#10 - asch ;P Det är ju för nöjets skull ;-) Vi sprang mest runt o snacka .
Gör inget ;) Alla får tycka vad dom vill x)  MEn sista året som barn, man får passa på ;P

Ellinor_ludde
0

det har ju varit en tradition länge att barn går på trick or treat, dom tycker ju det är super kul+ att vissa tycker det är super gulligt ^^ Själv går jag ju inte ;P haha men har gjort ^^

Wiizy
0

#12 Första o sista gången för mig ! :P

Wiizy
0

#9 Är ju Halloween i USA igentligen :P

[Liinda]
0

Nej jag har inte gått jag känner mig lite för gammal för det nu :P Men jag gick när jag var mindre.

Men det har varit ungar här och plingat på men tyvärr finns det inget godis jag kanske skulle testa din ide Abico haha.

Abico
0

#15 - Ja, gör det ^^ Jag har inte hunnit prova då ingen har kommti förbi. Men jag tänkte spara ett par i en burk imorn efter städningen XD Så har jag om någon skulle dyka upp.

Hanna 

Wiizy
0

Ja fick en katt *skratt* :P (Den hoppa upp i min famn, ett par i min skolas ena katt ville mysa haha)

katiz
0

håller med 1#

ofta man går på halloween för att tigga godis.själv så har jag en fest på lördag med mina vänner.ska se på skräckfilm:P

FeliciaS
0

Hanna - din idé om marsvinsbajs i socker är bara för bra!!! Det ska jag göra *moohahahaa*

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

MikaelaH
0

Jag ska ut och spöka idag:)

Marsviin_
0

**Haha ,, holler me Wizy ! ;) Jág vet inte vad ja ska va men ja ska iaf gå bus eller godis !! LÄTT ;P
**

Abico
0

#19 - Eller hur ;P

Hanna 

emelieryden
0

Jo! Halloween är kul ju! :D

Jag ska på en halloweenfest och sen ska jag skrämma folk på en spökrunda i stallet! X) 

#10 Va? Är det ingen som har kommit till er? Hit kommer det folk varje år. Sötast är de små barnen med ett lakan över sig! :P Har ni inte pumpor och sånt på trappan då heller!? :o                Vi har nästan lika mycket halloweenpynt som julpynt! :D

Abico
0

#23 - Pumpor på trappan? Nee… Det närmsta vi kommer halloween pynt är två gaaamla pumpa ljus som vi haft i typ 10 år och som vi eldar lite på varje halloween ;P

Hanna 

[Liinda]
0

mammsen har köpt hem godis som vi ska ge till dom barnen som kommer och plingar på men hon tycker inte att det räknas att gå idag så det är bara barnen som plingar på imorgon som får hahah :P

Wiizy
0

#21  & 23 - Visst äre kul?

#25 Hahaha! ;P alla ungar kmr imon ist ;)

Sosso
0

Nu kommer jag lite efter då men.. ;) Haha..

Usch nej, jag går inte :P Jag dissar dom som kommer istället. Mycket roligare. :D