Namnförslag!?
Heej!
Jag ska skaffa marvin och det är det jag vet inte riktigt vad dom ska heta ;) men jag tror det blir Saga och Love (love det utallas som det låter på svenska ;) hehe som sagt ska det vara två honor så kom med förslag på namn
Tack i förhand :)

Är inte Love ett killnamn, eller? Lova är väl hm tjejnamnet. Men annars är namnen fina :)
Lättare om man kan se bilder på dom :)

1# Love kan både tjejer och killar heta men det är vanligare (tror jag) att killar heter så..

Åh, vad kul Frida! Så glad för din skull, det är underbart att ha marsvin :)
Love tycker jag låter mest som ett killnamn. Saga & Lova kanske?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Alva, Tilda, Tilde, Thea, Tindra, Alma, Tuva, Lova, Tyra, Tove, Selma, Nova, Meja, Saga, My, Elsa, Freja?
Har massor av namn på lager. ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

ja love kanske är ett kill namn XD
Men spela roll, Love är ett fint namn. Dock så tycker jag inte att djur ska ha människornamn, men man får ju göra som man vill.
Helena
#7 där håller inte jag med dig, jag tycker det är hämskt att tex hundar heter typ bollen , smulan etc. nä, marsvin tycker jag är värda ett riktigt namn!
#8 - Jag håller med dig ;P Vissa sådana namn kan vara väldigt söta. Men när det bara är typ. Burren, Vitis och Lillen, ja då blir det lite för mycket ^^
Lova eller Love är ju jättefint :) Eller Mirre kanske?
Hanna
Jo, men man behöver inte ha bara larviga namn:P
Helena
Precis, håller med #10! Ha lite stilrena namn nu och inte bara larviga namn! Typ Noisette, Smaragd, Esmeralda, Kristall, Safir, Tindra ^^,
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

jag tycker att saga och love låter som bra namn till marsvin
sagolikt älskade är just vad dom är