Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 815 ggr
Frajda_
0

Namnförslag!?

Heej!
Jag ska skaffa marvin och det är det jag vet inte riktigt vad dom ska heta ;) men jag tror det blir Saga och Love (love det utallas som det låter på svenska ;) hehe som sagt ska det vara två honor så kom med förslag på namn FlörtTack i förhand :)

strangegirls
0

Är inte Love ett killnamn, eller? Lova är väl hm tjejnamnet. Men annars är namnen fina :)

[PixelMollan]
0

Lättare om man kan se bilder på dom :)

Systertt
0

1# Love kan både tjejer och killar heta men det är vanligare (tror jag) att killar heter så..

ciss
0

Åh, vad kul Frida! Så glad för din skull, det är underbart att ha marsvin :)

Love tycker jag låter mest som ett killnamn. Saga & Lova kanske?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Alva, Tilda, Tilde, Thea, Tindra, Alma, Tuva, Lova, Tyra, Tove, Selma, Nova, Meja, Saga, My, Elsa, Freja?

Har massor av namn på lager. ^^

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Frajda_
0

ja love kanske är ett kill namn XD

paronskrutten
0

Men spela roll, Love är ett fint namn. Dock så tycker jag inte att djur ska ha människornamn, men man får ju göra som man vill.

Helena

aliciia
0

#7 där håller inte jag med dig, jag tycker det är hämskt att tex hundar heter typ bollen , smulan etc. nä, marsvin tycker jag är värda ett riktigt namn!

Abico
0

#8 - Jag håller med dig ;P Vissa sådana namn kan vara väldigt söta. Men när det bara är typ. Burren, Vitis och Lillen, ja då blir det lite för mycket ^^

Lova eller Love är ju jättefint :) Eller Mirre kanske?

Hanna 

paronskrutten
0

Jo, men man behöver inte ha bara larviga namn:P

Helena

FeliciaS
0

Precis, håller med #10! Ha lite stilrena namn nu och inte bara larviga namn! Typ Noisette, Smaragd, Esmeralda, Kristall, Safir, Tindra ^^,

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

primavera
0

jag tycker att saga och love låter som bra namn till marsvin

sagolikt älskade är just vad dom ärGlad