Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: boendeinredning
Läst 729 ggr
Pajas
0

Ett helt rum till marsvinen

Min kusin har tolv stycken marsvinshonor och förut hade hon dom i gallerburar, (fyra i varje bur). Men det blev ju rätt trångt för dom så hon frågade hennes föräldrar om dom inte kunde göra något åt det. De hade ett arbetsrum som stod tomt och som dom inte hade något till så då blev det marsvinets bur! Det blev jättemycket utrymme till de och nu trivs dom jättebra! Det är avdelat med kompostgaller strax innanför dörren så att man kan öppna, så dom inte rymmer när man öppnar dörren. När man ska städa "buren" så är det bara att rulla ihop presenningen och sen kasta innehållet. Visst är det smart! Och jättemycket utrymme till marsvinen blir det. Jag är sååååå sotis på henne!

Mari
0

Bild? :D

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Wiizy
0

oh, vilka lyckosar till marsvin :0)

paronskrutten
0

härligt:)

Helena

TRASAN
0

så underbart för dom marsvinen. ;)) hade gärna sett en bild om du kan fota det. :))

[PixelMollan]
0

Guud det låter ju underbart! Vill oxå se bild! :D

FeliciaS
0

Härligt för marsvinen :) Det är ju som jag längtar till då, ett helt rum med en marsvins golvflock :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

Vad härligt ^^
Jag vet inte om jag skulle vilja ha det så, det måste ju bli sjukt bösigt i resten av huset? Men något liknande hade varit kul :P
Bild?

Hanna 

svampi
0

Så har jag också! Lägger handdukar på deras favorit ställen som dom kan sova och äta på. Fast jag har bara 2 marsvin…dom bara älskar att springa rumt där i timmar. Tyvärr ingen bild… fel dator.

CamillaS
0

jag vill se bild? :D

svampi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är rummet till marsvinen.SkrattandeDom bara älskar att springa runt där!Detta är en ganska gammal bild, så det ser inte riktigt ut så nu. Jag har lite mer grejer till dom och så.

shadowmoon
0

Men där har du väl inte dem permanent?

Trådskaparen menade ju att hon gjorde om ett rum till en BUR, inte hage :)

ciss
0

#10: Är dom där dygnet runt?

Vad kul! *avis*

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

svampi
0

Nää, dom är inte där hela tiden, men mycket.

SparklingTindra
0

Min Izzy är nästan aldrig i sin bur han får vara lös i alla rum förutom badrummet och tv-rummet och då har han valt ställen som han tycker är mycket trevligare att sova/vara på än i buren. =)

Skrotan
0

villka lyx marsvin!Skrattande