Mitt nya marsvin!
Ja, han är ensam just nu men han ska vilken dag som helst nu, få en liten kompis.
Han heter iaf Beatniks Ådd Sångsvan.
han är en nonself black mag pie.
född: 060125.
Personlighet: Han verkar vara en riktig mys kille, när man har honom i famnen och klappar på honom så lägger han sig till rätta, sträcker ut kroppen och bara myser.
Han har gått själv ett tag hos uppfödaren eftersom han inte går i hop med andra hanar, är väldigt ranghög enligt uppfödaren.
men jag och hon har kommit överens om att jag ska prova sätta i hop honom med en bebis, så vi får se hur det går.
Den tilltänkta kompisen är Rospiggens Fix. men funkar det inte med honom, så ska jag prova med en 5 veckors bebis istället. Fix är född i Augusti så han är några månader, så vi får se, och kan bara hoppas att dom kommer gå bra i hop när fix kommer, kanske han kommer på måndag, men inte säkert än.
Bild på Ådd, som kommer kallas för "Ådi" här hemma, han är en stor fin kille ;)
.jpg)
naauw vad söt grattis!
Tack :)
Jätte fin=)
tackar ^^,
myyys! :D
#7 ja, riktigt mysig e han, och endå fick jag hem honom igår. han har anpassat sig jätte bra till sitt nya hem. :D
vad gullig^^ ser ut att vara en myssvin;)

va sööt<3

vad mys. sött marsvin ;)
Haha Myssvin :P
#12 he he ja, får nog säga att han är ett myssvin istället för marsvin :p ^^
Vad skoj med en liten kompis :) Och så söta dom är tillsammans sen ^^ Tänk på att det kan förekomma lite gruff i början, men det är inget att oroa sig för. Så länge inget blod flyter så är det bara att låta dom hållas (jobbigt men sant).
Hanna
he he ja, jag trodde faktiskt det skulle vara värre, men det går jätte bra Fix låter lite bara när ådi kommer nära honom och ådi kurrar och uppvaktar lite. men dom äter tillsammans och och jagar varandra lite men inget blod och inget bitande, alltså inget allvarligt, så hitills har det gått över förväntan :D
Vad skönt :) Det är väl kanske sen när den lilla växt till sig lite och ska börja kaxa som det kan bli problem (?) Men jag har inte hunnit så långt än med mina, så jag kan inte säga något om det *S*
Hanna
Jo, jag säger som Hanna, låt dom hållas så länge nån inte blöder.
Men jisses vad söta dom var, båda två! Lycka till :D
Helena

gud va söta=)
Grattis! Söta som socker båda två ^^,
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
tack allihopa, jo det får vi vel se när dom blir äldre då kan det nog bli lite tjafs, men får hoppas på det bästa. lillen kan vara lite kaxig han också, och säga ifrån om ådi är på honom för mycket :)
Fy vad söta dom är!
#26 tack ;)
.jpg)