Ny Medarbetar - Doozie
Då har vi åter igen fått en ny Medarbetare här på Marsvin och jag vill nu hälsa Doozie välkommen!
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Välkommen som Medarbetare, Doozie!
Önskar Shintaida
välkommen :)
Välkommen :)
Hanna

välkommen ;)

Välkommen !

Välkommen :)

Tack :D Kommer en artikel i slutet av veckan som handlar om att få marsvin tama så håll utkik =)
#7 - Härligt ^^
Hanna
åh vad bra, den behöver jag ;)

hmm… hur många finns det ingentligen…
Xtanlover & Hanna, och så kommer du också. finns d någon mer?
Dreamiz vet jag
Helena
#11 - Om du kollar på "Om sajten" så står alla där.
Hanna

välmommen ser fram emot din artikel ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Välkommen!
Vad roligt :D Grattis & Välkommen .
#11 Dreamiz, MatildaW, Jag, Abico, Doozie… De första två är i princip aldrig inne och har inte gjort något speciellt för sidan men men :) Hur många Medarbetare får det vara? Hur många behövs egentligen? Var sätts gränsen? :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#17 Jag är vilande Medarbetare då jag inte hinner vara inne tillräckligt mycket. Tanken är att jag är vilande så får jag se om jag får mer tid och då kan bli aktiv Medarbetare igen. Men om någon är missnöjd med det så kan jag sluta helt, om det ser bättre ut eller vad jag ska säga.

Datorproblem! Artikel om marsvinsbeteende ska förhoppningsvis vara uppe i slutet av veckan!
Jag har samma "problem" som #18. Och vad jag anser så gjorde jag en hel del i början när jag inte hade så mycket att göra på fritiden. Och för att vara Medarbetare behöver man nog inte göra "speciella saker" hela tiden, som att skriva Artiklar osv, mest upprätthålla ordning osv. Finns mycket man kan göra som Medarbetare, inte bara skriva Artiklar ^^
Kram
åååh Medarbetare ser med stora blanka ögon. det vill jag också bli och är mitt vanliga glada jag igen^^ nu vet ajg vad som ska skrivas på önskelistan…;D
#21 skicka ett pm till Diana 61 ;)
#22---} om att bli med arbetare? eller?….för virradO_o