Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 870 ggr
Wiizy
0

Marsvinsbur med hage?

Jag ska skaffa en marsvinsbur, en liggande bokhylle bur.. Men jag vill ha en hage till.. & då undrar jag.

Ist för att ha nån bro/låta dom hoppa in/ut i buren/hagen(Dom ska ha fri tillgäng till hagen dygnet runt.) så tänkte jag kan man inte göra någon slags lucka, som går å öppna och stänga? :)

Mina älsklingar ska få det skit stort! :-)

Abico
0

http://www.humlansmarsvin.se/  har en lucka i sin bokhyllebur, kika där.

Hanna 

TRASAN
0

ja det är klart du kan göra en lucka. titta o börja bygga. ;))

Wiizy
0

#1 - öh? Står inte ett dugg om hur man gör en lucka där.

#2 - Vaddå "Titta och börja bygga"? 

Men ni verkar ju inte förstå vad jag menar! Jag menar en LIGGANDE bokhyllebur, finns INGA Såna alls på humlan… -.-' & sen menar jag ett stort hål som man täcker för, som "lucka"!

Tezza
0
Wiizy
0

haha, tack Tezza, jag är stressad.

Wiizy
0

Men suck, det är ju fel… Förstår verkligen ingen vad jag menar? Jag kan bygga buren, men LUCKAN frågade jag om..

Tezza
0

Menar du inte en sådan lucka som de har på bilden då?

Annars måste du ju var lite tydligare så att "nån" förstår vad du menar…..

Wiizy
0

Men tänk er en hylla, så på sidan av hyllan, sågar du ett stort hål. fattar ni då?

Tezza
0

Allvarligt, har du sett det utsågade hålet i hyllan eller? Det är ju en dörr/lucka på sidan av hyllan!

http://www.humlansmarsvin.se/foton/fotoalbum/marsvinsbilder/ny_bostad.html?image=e5936dcb3a2b8352b3cdd1aeebac965e036e53c8

Wiizy
0

Men äh, lås tråden Hanna.

Förlå om jag är grinig, men jag är sönderstressad!

paronskrutten
0

men sätt ett gller då! sluta låta grinig, läs igenom ditt svar innan du sänder. Ingen vill hjälpa dig om du har den tonen.

Helena

Abico
0

Om du är så stressad så tycker jag du ska låta bli att skriva. Sätt dig ner och andas innan du fortsätter, annars blir det inget trevligt för varken sig eller någon annan.
Jag låser tråden på begäran av trådskaparen.

//Hanna - medarbetare

Hanna 

Inlägget är låst för nya kommentarer