Recept på marsvinsgodis?
Häromdagen så hade jag teknik, och min tekniklärare har hundar och hon berättade att hon brukade göra eget godis till sina hundar.
Då blev jag såklart peppad på att göra samma sak, fast till mina marsvin!
Så, har ni några bra förslag eller recept på marsvinsgodis som man kan göra själv hemma?
/ en djurälskare 😝
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
STAY
WEFLIP
Hittade den här gamla tråden, med en del förslag.
https://marsvin.ifokus.se/discussion/1085949/recept-pa-godis-till-marsvinen
Jag har inte testat något av recepten själv.
👍🏻
/ en djurälskare 😝
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
STAY
WEFLIP
#2: Om du testar något recept så återkom gärna med vad du och marsvinen tyckte.
#3: Yes det ska jag nog testa!
/ en djurälskare 😝
STAY
WEFLIP
Googlade o hittade ett recept. Tycker ni att det verkar bra?
/ en djurälskare 😝
STAY
WEFLIP
#5: Det fungerar säkert alldeles utmärkt. Välj en bra pellets bara.
Uppdatering:
Jag har nu testat att göra receptet som jag länkade till i kommentar nr: 5.
Marsvinen tyckte att det var mycket gott och det var enkelt att göra! Resultatet blev ett par halvknapriga, platta kakor med oranga och gröna bitar i!
9/ 10stjärnor 🌟
/ en djurälskare 😝
STAY
WEFLIP
#7: Vad roligt att det var uppskattat!
#8: Jajamensan, jag kommer säkert att göra det igen😁
/ en djurälskare 😝
STAY
WEFLIP