OT: Favoritband?
Hej!
Har lite tråkigt just nu och sitter å lyssnar på musik så då kom jag på att jag kunde skriva den här tråden :) Vilket/vilka är ert favoritband? Eller artist?
Mina är 1. The Ark, 2. Melody Club, 3. Green Day och Tokio Hotel :) Fast jag lyssnar även på Linkin Park och The Poodles i viss mån ^^,
Ha det trevligt på iFokus!
/Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Antic Cafe (J-rock) och Fall Out Boy ;P

Just nu Helloweens nya platta…
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......

1. Nanne Grönvall! (Finns ingen underbarare tjej än henne!)
2. Tokio Hotel (Så underbart bra.)
3. Carola (fattar inte allt skitsnack om henne, Jag tkr hon är bra iaf.)
4. Sofijah (jätte bra låtar!)

det blir svårt .. kan inte säga några få .. har alldeles för många.
Fall Out Boy, tAKida, Dizel (min sambos band) .. nej jag kommer inte på vilka mer jag ska skriva, blir en lång lista :P
Håkan Hellström, Mika, Michael Jacksson är mest just nu.
Jag är fd. Carola freak ;P Så jag har en hel del av hennes skivor = lyssnar på dom ibland.
Hanna

Nightwish, Hammerfall, Manowar, Iced Earth, Sonata Arctica, Helloween, Rhapsody, Blind Guardian, Kamelot… Bara metal i olika stilar.
Lyssnar främst på Dir en grey just nu, men jag lyssnar på det mesta.
Namamekashiki Ansoku, Tomadoi ni Hohohemi http://youtube.com/watch?v=wmhfx_J0pZY&mode=related&search=
Helena
Okej ^^, Intressant! :)
Mvh Felicia
Slade, Gotthard & Blue october är några av dom =)
- Mvh Emma

det är rätt lik musiksmak här inne :)
#10 - Tycker du? Jag känner mig utmobbad XD
Hanna

okej nu kommer jag hihihihi etta: nanne grönvall, tvåa lena philipsson, trea eddie meduza hahahahahah o lite smaksak ;)))))
mina favoriter är nog;
Marlyn manson - de flästa låtar men this is haloween ä bäst
My chemical romance - alla låtar
Metallica - Lite <3
Jag tkr ja har mobbad musik stil än alla känner mig UTmobbAd xD

My chemical romance och the used <3
MCR <33333 :D
Haha, jag kom på en sak förut : Marsvin är fredliga djur, därför måste vi marsvinsägare väga upp det hela med att ha lite temperament och var lite "hårda", det ser vi tydligt när vi ser på vad folk lyssnar på för musik ;)
Helena
#16 - Hrm… jovisst ;P Håkan Hellström, Mika och Michael Jacksson är hårda snubbar XD Iaf. två snubbar, den andra vet jag inte vad den är *S*. Men å andra sidan har jag ett mördarmarsvin en klösis och en öronbedövare här hemma, så jag har nog inte så mycket av dom där fredliga djuren XD
Hanna
kent (tillbaka tillsamtiden är makalöst bra)
Mange Schmidt
Marilyn Manson
Svante Thuresson
Madonna
Bo kaspers orkester
Gillar svenska artister väldigt mycket, de ska då sjunga på svenska utom Richard Wolf - han får gärna sjunga på franska trots att jag inte har en aning om vad det betyder.
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.
Metallica är nummer ett men annars går det mesta i hårdrocksväg etc att lyssna på.
Kiss, Tokio Hotel, Millencolin, Golfinger, Me first and the Gimme Gimmes, och lite sånt :) jag brukar inte bara lyssna på ovanstående, lyssnar på en massa mer blandat, men det är dom där som står på delad 1a plats :)

#15 OJA! <3
puttar!
Helena
Tokio hotel, MCR och HIM men jag lyssnar mest på sån här tramsig musik^^ typ rapp..

Allt i r&b väg går bra :D
Jag lägger till Oasis och Hinder på min lista ;P
Hanna

Ehh.. Ja.. Just nu är det mest Rammstein, Panic! At The Disco, Oasis, lite Alice Nine, The Fray, Marilyn Manson (såklart! aldrig en dag utan Marilyn Manson!) och The Hives (tror jag dom heter? dom sjunger typ Tick Tick Boom xD)

Nu har jag en till ny idol, Rihanna xD
Tycker även Red hot chili peppers är bra :) och ett pra stycken till, men The Ark är lätt bäst x)
Mvh Felicia