Då var jag hemma igen...
Vi tröttnade på pissvädret uppe i sälen = regn, regn, regn. Så vi drog oss hemmåt istället. Nu har jag då åkt snowboard i en vecka, första gången någonsin. Det har gått över förväntan, ramlat en gång i liften har jag gjort (skulle sparka ifrån lite men lyckades träffa brädan och sparkade iväg den så jag flög framlänges ;P). Hyfsat öm i hela kroppen är jag också, jag har upptäckt en hel del nya kroppsdelar som jag inte visste att jag hade och än mindre visste att jag kunde ha så ont i *S* Grisarna mår bra, dom hade ingen som helst lust att snacka med mig när jag kom hem men efter ett gäng morötter så sitter dom nu hä och pratar så glatt med mig igen ^^
Ni verkar ju ha klarat er bra utan mig, mängder med nya trådar för mig att läsa igenom *yay*. Hoppas ni haft en bra jul, det har jag. En lugn och liten en i husvagnen och med ett ordentligt julbord tillsammans med en mängd fulla skidfantaster ;P
Kram på er
Hanna
åå va kul att du e hemma. aj ont i kroppen.. XD stackars dig du får vila upp dig ordentligt nu.

kul att du är tbx :D
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
:)
Helena

kul att du är hemma igen hanna. kram. :)
Bra att du är hemma igen och kan hålla koll på oss andra=P

Trevligt:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Hejsan saknat dig här hihi ;)) skönt du är välbehåller hemma igen. ;))
Det är några som märkt att jag varit borta iaf. Sånt är ju alltid skoj ;P
Hanna

Welcome home xD Hur reagerade marsvinen när du kom hem? Eller dom kanske följde med :P. Jag läste i en tråd om alla Sunehår som hade åkt ner i dina pjäxor xD
#9 - Dom ignorerade mig totalt dom små kräken. Här tror man att man är efterlängtad efter att ha varit borta i en hel vecka. Men man är visst bara en matserverare -.-' Sune tycks fortfarande vara på hämdhumör för att jag dumpade honom hemma, skriker nätterna igenom *gaah*.
Men jag tyckte det var kul att komma hem iaf. *S* Så får väl dom tycka vad dom vill dåra ;P
Hanna

Välkommen tillbaka :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#10 Haha xD aa, jag känner igen det där med matservare, så fort jag kommer ut i köket på morgonen börjar Thea och Cazzy skrika efter vitkål. Jag lärde dom stå på två ben, och för varje gång dom gjorde det fick dom en liten godbit. Så nu när dom vet att det är grönsaksdags springer dom båda mot ett hörn och börjar "stegra". Dom är så mattokiga att dom har repat insidan av buren i det hörnet, för dom försöker ta emot med hjälp av tassarna xD Ibland ställer en sig med framtassarna på den andras rygg för att få först :P
välkommen hem igen till arbetet ;P
Välkommen tillbaka, hoppas du hade det skoj :) Jaså, bara regn? Så trist! Men ni kunde åka ändå? Vi ska åka till Hemsedal vecka 6, det ser jag verkligen fram emot! Så fint där ^^, Men idag har vi ju fått liiite snö, nöjer mig med det så länge.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#12 - Haha. Ja mina dom skriker när man öppnar ytterdörren, prasslar med en påse, skramlar med någonting, visslar osv.
Och när jag "pussar" med läpparna. För det vet dom, att när jag pussar och ropar "skiiiiikisar" då vankas det gottish ;P
#14 - Inte bara regn. Det kom 8 cm på annandagen. Och i backarna har dom sprutat sedan mitten av november, så där var en del. Hoppas det blir bra där :) Det är utförs som gäller då eller? Inte längd? Snowboard eller skidor?
Hanna
#15 Okej, jaså :) Både och faktiskt. Har ju egna längdskidor. Men föredrar helt klart utför, nu har jag ju tillfället också :) Nje, skidor. Snowboard är för komplicerat tror jag. Puckelpistar är skoj, det blir nog inte av med snowboard. Vi åker bara 1 vecka om året och jag ääälskar att åka utför så jag får ta vara på tillfället och åka skidor då. Om jag åker snowboard blir det väl mest gröna backar och Hemsedal har sååå fina svarta och puckelpistar <3 Så nej :) Men skulle kanske vara lite skoj och prova någon gång, men då måste jag skaffa en michelindräkt först *fniss*
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag kör störtlopp jag, slalom är för nykterister ;)
Helena
#16 - Haha, okej ;P Håll dig till dina skidor du. Jag satt fast i barnbacken (grön) hela veckan. Men en dag då set ade gått hyfsat så skulle jag upp med stolsliften och köra från toppen ner XD Fy ***. Jag var så arg, och ramlade hela tiden och allt gick åt skogen. Så jag låg där på marken och skrek och skrattade åt eländet, sedan ställde jag mig upp, åkte 2 meter och ramlade igen XD Usch.
#17 - Haha, jaså du hör till min hata grupp dåra. I den finns bla. folk som ligger slängda i backen och bara är ivägen och folk som bara kör rätt ner, rakt fram och skiter i alla andra ;P
Hanna
Haha, ja, så gör jag, åker upp i liften, åker ner två meter i backen, ramlar, sitter där en timme, sen åke rjag störtlopp ner XD
Fast nej, jag kör inte helt hänsynslöst^^
Helena