Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 447 ggr
Wiizy
0

Lämnar Marsvin.Ifokus!!

Lämnar marsvin.ifokus nu, och kommer inte tillbaka.
Kikar KANSKE (Inte så troligt.) in ibland och svarar eller nått, annars kommer jag inte alls finnas här. så… glöm mig nu…

Jag kommer ha kvar mina marsvin IRL, och ni ser mig på utställningar. men Inte här.

Tezza
0

varför? Men du kanske ångrar dig som du gjorde på hittekatter;)?

Bella-R
0

Vill du kanske säga varför?

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Stormviskaren
0

men lilla vän inte ska du sluta här. visst här e lite småtjaffs men inget som man inte kan re upp.

Chippers
0

Det va ju tråkigt!

Hejdå då, men vi lär ju höras på msn xD

Bella-R
0

#3 - Jag har inte upplevt ngt tjafs? Om, så förekommer tjafs på alla andra iFokus sajter oxå, det får man ta när man "umgås" på internet (och i verkligheten oxå..)

Wiizy
0

#1 - Nej. Hittekatter är mitt liv… Ni ger mig mer kunskaper där än här.

Här tar det bara stopp, ingen lust att hänga här längre. :/

#3 - Tack för dom rara orden… :-) 

#4 - självklart. <3

Wiizy
0

Hrmf, för jag har inget mer roligt att göra här, jag vill inte stanna helt enkelt. Har alltid blivit stora diskutioner bara man öppnar käften här, jag mår väl redan kasst så varför ska jag då stanna här inne för… Jag är jävligt besviken bara. självklart, det blir ju bråk på alla sidor nån gång, Men ni erknner ju inte det, ni säger bara "min åsikt" men det är verkligen att "alla ska tycka lika!"

Skiter i detta nu… Ha ett jätte bra marsvinsliv… ni får pm;a mej om ni vill nå…  Och jag är inte sur, men jag ser ingen andledning till detta längre. Tycker inte jag lär mig nått mer, har väldigt mycket kunskaper om marsvin, så vafasen ska jag göra här? sköt om er… tiden var fantastisk. men tyvärr orkar jag inte me't.

Tezza
0

Hoppas du mår bättre snart, och trevlig lucia:)

Abico
0

#7 - Vad synd att du känner så :/ Hoppas du får ett fortsatt trevligt år, och även nästa år om vi inte hörs innan dess :)

Det är ett litet tvång dock att du kommer in här och säger till om du ska på någon utställning ;P

//Hanna

Hanna 

Wiizy
0

jaja hanna, det tvånget får jag väl ta då. good bye.

Abico
0

#10 - Det låter bra ^^
He det så bra! Ta hand om dig och grisarna, och katten (?)

Hanna 

Skrotan
0

det var verkligen tråkigt. har sett i några trådar att det varigt lite gnafs där du varit innblandad men det akn redas upp:)

förstår dig om du lämnar, då det är lite tråk när man inte lär sig något:) men vi kanske ses?:)

Tezza
0

Men jag tror hon fortfarande är kvar:D

Bella-R
0

#13 - Ah, det tror jag med, har sett henne här i några diskussioner efter denna tråd så.. :) Hon kanske har ångrat sig? :D

Wiizy
0

Jag har inte ångrat mig. Medlemmar har gjort påhopp på mig. jag stannar bara för djurens skull, absolut inte särskilt aktiv… ;-)