Det värsta som kan hända!
Det värsta som kan hända har hänt , Pepci har ju sina tumörer och nu har hon magrat rejält, blivit lite slö och har tappat glansen i pälsen. Det vore djurplågeri att låta henne leva så i mrn händer de som jag har gråtit över den senaste timmen .. Det här är verkligen de värsta som kan hända en djurägare allt känns åt helvete ;/ ville bra askriva av mig de känns som om ingen här hemma fattar och de vet jag att ni mif gör tack :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
det är hemskt att förlora ett djur oavsett vad det än är för djur, jag vet för jag förlårade min häst nydligen, men tänk att du gör det rätta, finns här <3

tack <3
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
men din andra lilla gris då?
Helena
Det blir nog bäst så, då slipper hon lida :'/
Ta hand om er!
Hanna
*ger tröstkram* :´(

#3 min lillasyster har ett marsvin också och dom bor i samma bur :)
Jenny
aha, okej :)
vad sorgligt :( Kram!
Helena

tröstkram till er båda. tänker på er. gör det bästa för ditt marsvin.
Hej! JAg vet hur det käns…
Mitt gammla marsvin Blygis hade först mishandlas av sina förra ägare.. sedan så köpte vi han.. och vi hade det lykligt länge.. men sedan började han få en knöl på magen den växte och sendan kom det fram att det var knölcancer.. tillslut kunde han inte ens gå.. så vi fick avliva honom

tack alla d värmer :)
Jenny
Usch så sorgligt. Stackarn.. <3
Jag har en hona som bara är 4 år är också mager, har en stor hård mage (gaser?), har varit sjuk i höst osv.. Varit hos veterinären 2 ggr, hon har gått på antibiotika 2v, ätit Critical Care osv..
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Fota henne, Xtanlover, uppifrån.
Helena

*Massa tröstkramar till dig Fiona*